16 Zawgyi

413 18 0
                                    


ေဆးစစ္ေပးဖို႔ ကိုယ့္အိမ္ေခၚတာကို ကိုယ့္အိမ္ကိုယ္ေနတဲ့ ကိုယ္က " Chanyeol အခန္းထဲက ခဏထြက္ေပး ငါ Baekhyun နဲ႔ပဲ ေျပာခ်င္တာရွိလို႔ " ဆိုတဲ့ စကားေၾကာင့္ အခန္းျပင္ထြက္ရပ္ေနရတယ္ . လူကို စိတ္ကင္ဆာေတြတအားေပးတဲ့ Kai ဆိုတဲ့ အေကာင္ ဘယ္ေတာ့မွ ရည္းစားမရပါေစနဲ႔!

" Baekhyun ကို ကြၽန္ေတာ္ထင္တာေျပာရရင္ေတာ့ ဒီလကၡဏာေတြက ဗိုက္ထဲကေလးေလးေရာင္လာတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္တတ္တာေတြပဲ "

" ဟင္! "

ၿပဳံးစိစိနဲ႔ေျပာလာေသာ Kai စကားေၾကာင့္ Baekhyun ေစာင္အနားစေလးေတြကိုပင္ လက္ထဲက်စ္ေနေအာင္ စုကိုင္မိသြားေတာ့သည္ .

" ဝမ္းသာစရာေပမယ့္ အခက္အခဲေတြလည္းရွိလာႏိုင္တယ္ . ၿပီးေတာ့ ဒါကကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ခန႔္မွန္းေျခေျပာတာပါ . ေဆးစစ္ေပးဖို႔ Chanyeol ကိုကြၽန္ေတာ္ေျပာခဲ့လိုက္မယ္ . ဒါသာ တကယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ေကာင္ႀကီး တကယ္ေပ်ာ္ေနေတာ့မွာ "

Chanyeol က တကယ္ေရာ Kai ေျပာသလို ေပ်ာ္ပါ့မလားလို႔ေတြးမိသည္ . Chanyeolက ကိုယ့္ကိုေတာင္ ခ်စ္သလာယ မခ်စ္သလား တိတိက်က်ေသေသခ်ာခ်ာ သိတာမဟုတ္ . အကယ္၍အခုလိုသာ ကေလးေလးတကယ္ရွိလာရင္ေရာ .

" စိတ္မပူပါနဲ႔ စိတ္ကိုေအးေအးေဆးေဆးျဖစ္ေအာင္ေန . စိတ္ပူစရာ စိတ္ညစ္စရာေတြကိုေလ်ာ့ေတြးၾကည့္ . ဘာျဖစ္လာလာ အဆင္ေျပမွာပါ "

" ... "

" ကြၽန္ေတာ္ Chanyeol ကိုမွာခဲ့မွာမို႔ Baekhyun ကမစိုးရိမ္နဲ႔ "

" ဟို အေျဖတိတိက်က် မသိရမခ်င္း Chanyeol ကိုမေျပာပါနဲ႔လား Kai အဆင္ေျပရင္ေပါ့ "

" အာ ရပါတယ္ Baekhyun ကိုယ္တိုင္ေျပာေတာ့ ပိုေတာင္ေကာင္းေသး . ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္ေတာ္ေတာ့ ဦးေလးျဖစ္ဖို႔အသင့္ပါပဲဗ်ာ "

" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ "

Kai အခန္းထဲက ထြက္လာေတာ့ ဧည့္ခန္းမွာထိုင္ေနတဲ့ Chanyeol ကိုေတြ႕သည္ . အနားကိုသြားရင္း ဖက္လိုက္ရင္း

" သတင္းေကာင္းၾကားရပါေစ သူငယ္ခ်င္း . ငါလည္းမေျပာတတ္လို႔ မင္းေဆးစစ္ဖို႔ရက္ခ်ိန္းသြားတဲ့အခါ Baekhyun ကိုပါ ေဆးစစ္ခိုင္းလိုက္ပါ "

{ ရစ်ချည် } 《 ᴄʜᴀɴʙᴀᴇᴋ 》 [ COMPLETED ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora