ဆိုအာ့အခန္းကေန တစ္ဖက္ျခမ္းက Chanyeol မခန္းတီ ျပန္လာခဲ့လိုက္သည္ . မလာခင္ ေအာက္ထပ္ကို တစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္မိေတာ့ ဧည့္သည္ျဖစ္သူ Lee Yoon ကို ႐ုတ္တရက္ေတြ႕လိုက္ရသည္. ညႀကီးမင္းႀကီး မိန္းမသားတစ္ေယာက္က ညအိပ္ဝတ္စုံရဲရဲ ဆံပင္ဖားလ်ားခ်ရက္နဲ႔ Baekhyun တို႔အိမ္မွာ ထူးထူးဆန္းဆန္းျမင္လိုက္ရေတာ့ လန႔္သြားတာေတာ့မဆန္းက်ယ္ . တစ္ခ်က္ရယ္ျပၿပီး ခပ္သြက္သြက္သာ Chanyeol အခန္းဆီဝင္သြားလိုက္ေတာ့သည္ .
အလန႔္တၾကားျဖစ္လာတဲ့ Baekhyun ကို ရိပ္မိေတာ့ Chanyeol ပင္ ခါးကိုဆတ္ခနဲမတ္မိရင္း
" ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
" ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ဒီတိုင္း Lee Yoon ကို ေတြ႕လိုက္လို႔ "
" သူ႔ကိုျမင္တာ ဒီေလာက္ျဖစ္စရာလား "
" ဘာလဲ သူ႔ကိုေျပာလို႔ ကြၽန္ေတာ့ကို လာဆူေနတာလား "
" မဟုတ္ဘူးေလ ဟာ! သူ႔ သူ႔ကို စိတ္ဝင္စားမွာစိုးလို႔ "
" ဟင္ "
" ထားလိုက္ေတာ့ မာမီဘာေျပာေျပာ သူ႔ကို ဟိုတယ္ပဲသြားေနခိုင္းေတာ့မယ္ "
ခ်က္ခ်င္းထသြားဖို႔လုပ္ေနေသာ Chanyeol ကိုအသည္းအသန္ Baekhyun ကဆြဲေခၚရသည္ . ညသန္းေခါင္ကိုေတာင္ ကပ္ေတာ့မယ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ဒီလို လူခ်မ္းသာရပ္ကြက္လူေျခတိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ေနရာကေန သြားခိုင္းမလို႔တဲ့ .
" ဟို ထားလိုက္ပါ ဘာမွျဖစ္တာလည္းမဟုတ္ဘူး "
" ကိုယ္က အူတိုတတ္တယ္ "
" .... "
" ဒီညေတာ့ တစ္ဝႀကီး ဖက္အိပ္မွာေနာ္ ကိုယ္အိပ္တာနဲ႔ အတူလာအိပ္ရမယ္ "
" အခုအိပ္ေတာ့မွာ ကြၽန္ေတာ္က "
" အဲ့တာဆို ကိုယ္လည္းအိပ္မယ္ "
" ... "
အတူတူ ကုတင္ႀကီးႀကီးေပၚ လွဲလိုက္ၾကေပမယ့္ Baekhyun ကေတာ့ ရင္ထဲတဒိတ္ဒိတ္ . မေတြ႕တာၾကာၿပီး ၂ လေက်ာ္ေက်ာ္မွ အခုလို အတူတူအနီးကပ္ျပန္ရွိေနရသည္မွာ ရင္ခုန္စရာေတာ့ေကာင္းေနသည္ . ဒီခံစားခ်က္ကို ထူးထူးဆန္းဆန္း Baekhyun ကိုယ္တိုင္ပင္ သေဘာက်ေနသည္ .
႐ုတ္တရက္ အက်ႌကိုေခါင္းေပၚကလွန္ကာ ခြၽတ္ခ်လိုက္ေသာ Chanyeol ေၾကာင့္ Baekhyun မွ မ်က္ေတာင္ေလးေတြပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္ျဖစ္ကုန္ရသည္ . တံေတြးတစ္ခ်က္ မ်ိဳခ်မိအၿပီး မ်က္လုံးကိုပါ စုံမွိတ္မိေတာ့သည္ .
ESTÁS LEYENDO
{ ရစ်ချည် } 《 ᴄʜᴀɴʙᴀᴇᴋ 》 [ COMPLETED ]
Fanfic《 Zawgyi + Unicode 》 သံယောဇဉ်တွေအများကြီးထဲမှ Baekhyun ဆိုတဲ့ သံယောဇဉ်လေးကိုတော့ဖြစ် ခိုင်ခိုင်မြဲမြဲ ရစ်ချည်ထားလိုက်ပြီ M-Preg! Start - 30 Jun 2022 End - 10 Sept 2022