" Baekhyun ႀကီး ေျခေထာက္သက္သာသြားၿပီလား "
အလုပ္ထဲ ခဏနားတုန္း ဆိုင္ေတြဘက္ေရာက္တာနဲ႔ တစ္ခုခုစားဖို႔ဝင္ထိုင္ေနခ်ိန္ အဆုံေကာင္းၿပီး Kai နဲ႔မွ လာဆုံရတယ္လို႔! စေခၚထဲက Baekhyun ႀကီးတဲ့!
" ဟုတ္ကဲ့ သက္သာပါတယ္ ဒါနဲ႔ Kai ကဘယ္လဲ "
" ဟဲဟဲ ဘယ္ကမလဲ ေဆးခန္းထိုင္ဖို႔သြားမလို႔ကို ဟိုေကာင္ႀကီးဆီလည္းဝင္ရဦးမယ္ ဟိုတေန႔ကတည္းက ေခၚေနတာ လူကမအားပါဘူးဆို ဒီေကာင္ Baekhyun ကို အရင္လိုအႏိုင္က်င့္ေသးလား "
" ဟို... မက်င့္ပါဘူး "
" ဒီေကာင္က စိတ္မမွန္ဘူး Baekhyun လည္းသိမွာပါ . သူ႔စိတ္ထဲ မတင္မက်တာေလးေတြလည္းရွိေနလို႔ပါ ေနာက္ဆို အဆင္ေျပသြားမွာပါ Baekhyun ကိုေတာ့ သံေယာဇဥ္ရွိပါတယ္သူထုတ္သာမေျပာတာ Baekhyun ေျခေထာက္နာတယ္ဆိုတုန္းက အသည္းသန္ဖုန္းဆက္ရတာ ဒီေျခေထာင္ညိဳတာေလးကို "
" အင္း "
" သူ႔ကိုနားလည္ေပးလိုက္ပါဆိုတာထက္ ခြင့္လႊတ္ေပးဖို႔ပဲေျပာခ်င္တာ ကြၽန္ေတာ္က သူ႔သူငယ္ခ်င္းဆိုေတာ့ သူ႔ဘက္လိုက္သလိုျဖစ္ေနမလားမသိေပမယ့္ ဟီး "
" မဟုတ္တာ . Chanyeol က ကြၽန္ေတာ့္ကို အႏိုင္မက်င့္ပါဘူး "
" ဟုတ္သားပဲ Chanyeol ကို ကိုကိုလို႔ေခၚတယ္ဆို ဒီေကာင္အတင္းေခၚခိုင္းတာပဲေနမွာ ကြၽန္ေတာ့မွာ သိသိခ်င္း အူတက္ေအာင္ ရယ္လိုက္ရေသးတာ ဒီေကာင္ဗ်ာ "
ေျပာရင္းထက္ရယ္ေနျပန္ေသာ Kai ကို ၾကည့္ရင္း Baekhyun ကေတာ့ မရယ္ႏိုင္ပါ . ဒီကိစၥကို ဘယ္လိုလုပ္ အျပင္လူေတြကိုပါလိုက္ေျပာထားတာလဲ မိန္းကေလးမဟုတ္တာေတာင္ ရွက္လို႔ေသေတာ့မွာပါ! တစ္ခုေလးေခၚမိတာကို! အဲ့တစ္ခါကလည္း သူပဲ အတင္းေခၚခိုင္းတာကို
" ေဆာတီး ေဆာတီး ကြၽန္ေတာ္ ခြိ! ရယ္ေနမိျပန္ၿပီ ဒီေကာင့္ကို ရယ္ခ်င္လို႔ပါ . ဒါနဲ႔ ဘယ္သူနဲ႔လာတာလဲ "
" ဟိုမွာ အလုပ္ကအကိုတစ္ေယာက္နဲ႔ပဲ နားခ်ိန္
တုန္းဗိုက္လည္းဆာတာနဲ႔ "" ေအာ္ ဟုတ္ၿပီဗ်ာ ကြၽန္ေတာ္လည္း သြားဦးမယ္ . Chanyeol က ေခၚခိုင္းရင္ ေခၚသာေခၚလိုက္ Baekhyun ေရ ေခၚလိုက္ရတာက အသားမနာဘူး ဒီေကာင့္အစြမ္းအစကိုလည္း Baekhyun အသိဆုံး "
KAMU SEDANG MEMBACA
{ ရစ်ချည် } 《 ᴄʜᴀɴʙᴀᴇᴋ 》 [ COMPLETED ]
Fiksi Penggemar《 Zawgyi + Unicode 》 သံယောဇဉ်တွေအများကြီးထဲမှ Baekhyun ဆိုတဲ့ သံယောဇဉ်လေးကိုတော့ဖြစ် ခိုင်ခိုင်မြဲမြဲ ရစ်ချည်ထားလိုက်ပြီ M-Preg! Start - 30 Jun 2022 End - 10 Sept 2022