13 Zawgyi

520 13 0
                                    

Chanyeol ကေျပာၿပီးတာနဲ႔ ၿပဳံးစိစိလုပ္ရင္း ထြက္သြားလိုက္ေပမယ့္ ေနရာမွာေၾကာင္လ်က္သား က်နေနခဲ့သည္က Baekhyun ပင္ျဖစ္သည္ . အခု Chanyeol က " ခ်စ္တယ္ " လို႔မဟုတ္ပါပဲ " ခ်စ္လို႔ " ဆိုၿပီး ေျပာသြားတာလား . သေဘာတရား တူတူပဲ မဟုတ္ဘူးလား .

Chanyeol ကိုေျပာရမယ္ ေနာက္ဆို ဒီလိုေတြမေျပာဖို႔ကို ႀကိဳတင္ၿပီး ေျပာထားရမယ္ . ခံစားခ်က္က တစ္မ်ိဳးႀကီး . ရင္ထဲတစ္မ်ိဳးႀကီးမို႔ တျခားဘယ္လိုစေနာက္ပါေစ လက္ခံႏိုင္ၿပီး အဲ့လိုအသုံးအႏႈန္းေတြနဲ႔ မစေနာက္ဖို႔ ေသခ်ာေပါက္ေျပာရမယ္!

Chanyeol ျပန္ၿပီးခဏေနေလာက္က် ဆိုအာဆီကို တစ္ခါၾကည့္ဖို႔ျပန္သြားလိုက္သည္ . ဒီခရီးနဲ႔ အျပန္ခ်ိန္ဆို ညေနေစာင္းေလာက္မွ Chanyeol က အိမ္ကိုေရာက္ေလာက္မွာ ကားနဲ႔ဆိုေတာ့ ဒီေလာက္ေတာ့ၾကာမွာကို သိေပမယ့္ ညေနဘက္ Baekhyun အခန္းကို ျပန္ေရာက္တဲ့ထိ ဖုန္းဆက္မယ္ေျပာသြားတဲ့ သူက ဖုန္းမဆက္လာေတာ့ စိတ္ထဲ မတင္မက်ျဖစ္ေနမိသည္ .

TV က ဟိုလိုင္းဒီလိုင္း တစ္ခ်က္ဖြင့္ၾကည့္ၿပီး အိပ္ရာဝင္ဖို႔ ျပင္လိုက္ေတာ့မွ ဖုန္းနံပါတ္စိမ္းနဲ႔ ဖုန္းဝင္လာေတာ့ ကိုင္သင့္မကိုင္သင့္ေတြးမိလိုက္ေပမယ့္ စိတ္ထဲ ကိုင္လိုက္ဖို႔ျဖစ္လာေတာ့လည္း လက္ခံလိုက္ရတာပဲ .

" Hello "

" Hello Baekhyun လား ကြၽန္ေတာ္ Kai ပါ "

" ဟုတ္ "

" ဟို ဟို ဘယ္လိုေျပာရမလဲ "

" ရပါတယ္ ေျပာပါ "

စိတ္ထဲေလးေနတာသိေပမယ့္ အခုလိုညနက္မွဆက္လာတဲ့ ဖုန္းအျပင္ တစ္ဖက္က ဖုန္းေျပာေနပုံကပါ လူကိုစိတ္ထဲ ပိုမိုေလးလံေစေတာ့သည္ .  ဒါေၾကာင့္ အိပ္ရာထဲ လွဲလ်က္ကေနမွ ထထိုင္ၿပီး ကုတင္ေခါင္းရင္းကိုမွီကာ ေဘးနားက မီးအိမ္ကိုပါ တစ္ဖန္ျပန္ဖြင့္လိုက္ရေတာ့သည္ .

" ဟို Chanyeol အျပန္မွာ ကားမေတာ္တဆျဖစ္လို႔ အဲ့တာ "

တစ္ေနကုန္ စိတ္ထဲေလးလံေနရျခင္းအေၾကာင္းအရာကို သိလိုက္ရေသာ္လည္း Baekhyun အတြက္ပို၍သာ စိတ္ပူစရာျဖစ္လာခဲ့သည္ .

" ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ အျပန္တုန္းက ကားနဲ႔ကို အတြင္းေရးမႈးအကိုေရာ "

{ ရစ်ချည် } 《 ᴄʜᴀɴʙᴀᴇᴋ 》 [ COMPLETED ]Onde histórias criam vida. Descubra agora