11 Zawgyi

354 16 0
                                    

ဆိုအာေလးကို အခန္းေစာင့္တာဝန္က် ဆရာမဆီအပ္ခဲ့ၿပီး Chanyeol နဲ႔အတူတူ အခန္းကိုျပန္လာခဲ့သည္ . အခန္းထဲေရာက္တဲ့ထိ စကားမေျပာေသာ Chanyeol ေၾကာင့္ Baekhyun ကိုယ္တိုင္လည္း ၿငိမ္ေနမိသည္ .

" ေျပာပါဦး ေတာ္ေတာ္မွ ေပ်ာ္ရဲ႕လားလို႔ "

" အဲ့တာက ဆိုအာေလးအေပၚတစ္မ်ိဳးထင္ၾကမွာဆိုးလို႔ပါ တျခားရည္႐ြယ္ခ်က္ မရွိပါဘူး ဒီတိုင္းပဲေျပာလိုက္တာ "

" ကိုယ္ေမးတာတျခားေနာ္ ကိုယ္တို႔ Baekhyun ေလးလူပ်ိဳသိပ္ျဖစ္ခ်င္ေၾကာင္းေတြ ကိုယ္မေမးမိဘူး "

Chanyeol က ဝတ္လာခဲ့သည့္ ႐ုံးသြား႐ုံးျပန္အဝတ္အစားမ်ားကို ခြၽတ္လဲဖို႔လုပ္ရင္းက စကားကိုလည္းဆက္ေျပာေနသည္ . Baekhyun ကိုေတာ့ၾကည့္မေန . အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ျဖစ္ေနသည္က Baekhyun .

" အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူး Chanyeol ကိုကြၽန္ေတာ္ ေျပာျပေနတာပဲကို "

ျပန္ေျဖပုံကိုက သူကပဲ စိတ္မရွည္ျဖစ္ရေသး. Byun Baekhyun တို႔တကယ္လြယ္မေနဘူး . Chanyeol တစ္ေယာက္ ခရီးအသြားအလာေၾကာင့္ ကမ္းေျခဖက္သြားဖို႔အစီစဥ္အရွိ . ေလာေလာဆယ္ အစီစဥ္ရွိတဲ့တစ္ခုကလည္း Baekhyun နားေနဖို႔ပဲ!

" ကိုယ့္ကိုဦးေလးထင္ရတဲ့ထိ ေျပာထားတဲ့ ကိစၥက လူပ်ိဳလုပ္တာမဟုတ္လို႔ဘာလဲေျပာပါဦး "

Baekhyun နားကိုေရာက္လာရင္း အနားကပ္ေျပာလာေသာစကားကလည္း ဒီစကားပင္ျဖစ္သည္. Baekhyun ရွင္းျပၿပီးၿပီမဟုတ္လား . လူပ်ိဳလုပ္ခ်င္တာမဟုတ္ပါဘူးဆိုတာကို .

" အခုလည္းေျပာျပေနတာပဲ မဟုတ္ဘူးဆိုတာကို လက္မွမခံတာ Chanyeol ကအၿမဲအဲ့လိုပဲ "

" ဟမ္ ကိုယ့္အျပစ္လား "

Chanyeol ကိုျပန္ရစ္လာသူေၾကာင့္ Chanyeol မွာ စိတ္ဆိုးေနသည္ေတာင္ ဘယ္ဆီဘယ္ဝယ္မွန္းမသိ . ေလာေလာဆယ္ေရွ႕က အျဖဴေကာင္ေလးက ကိုက္စားခ်င္စရာ.

" .... "

" လူပ်ိဳမျဖစ္ခ်င္ဘူးေပါ့ "

" မျဖစ္ခ်င္ဘူး "

" ဟုတ္ၿပီ "

Baekhyun ရဲ႕ အေျဖစကားၾကားၿပီးတာနဲ႔ Baekhyun ကို ခါးကေန ႐ုတ္တရက္ဖက္လိုက္ေတာ့သည္ . အံ့ဩသြားတဲ့ မ်က္ဝန္းေလးနဲ႔အတူ ေမာ့ၾကည့္လာေတာ့ ဦးေခါင္းထပ္က ဦးထုပ္ကပါ ျပဳတ္က်သြားသည္ . တစ္ဆက္တည္းျပဳမူမိသည္က ေျခမခိုင္ခ်င္သလိုလန႔္သြားတာမို႔ Chanyeol ပုခုံးႏွစ္ဖက္ကိုပါ လက္ေသးေသးမ်ားနဲ႔ တြန္းကိုင္လိုက္မိေတာ့သည္ .

{ ရစ်ချည် } 《 ᴄʜᴀɴʙᴀᴇᴋ 》 [ COMPLETED ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang