11. A fal

440 38 43
                                    

A képen az elképzelt Brandon látható :)

– És nem fáj? – bökte ki, majd rögtön az ajkába harapott, mint aki meg is bánta, hogy kimondta.

– De. Rohadtul fáj, ha szar a partnered – vágtam rá. – Amúgy meg piszok jó, de Zayn ezt a részét meg tudja neked mutatni, ha annyira érdekel – húztam a fejére a tejes konyharuhát, és otthagytam.

A lépcsőn még hallottam Niall sipítozását, de én csak kacagva szedtem a lábaimat a szobám irányába. Ez a mocsok tutira titkolt előttem valamit, de majd úgyis kiszedem belőle, mi az.


Louis

Miután Harryék távoztak, egyszerre voltam rettenetesen boldog, és egyben kissé letört is. El sem akartam hinni, hogy összejöttem vele, habár azzal még nem voltam tisztában, mi most tényleg együtt vagyunk-e, de ritka csodálatos éjszakában volt részem. Ugyanakkor szomorú lettem, amiért máris nélkülöznöm kellett őt, hiszen még csak most kaptam meg. Egy nagy sóhaj kíséretében sétáltam oda Zayn barátomhoz, aki a tornácon várt rám. Azonnal nyújtotta felém a cigis dobozt.

– Miért érzem azt, hogy fülig belezúgtál? – kérdezte somolyogva.

Kivettem egy szálat, meggyújtottam.

– Talán azért, mert fülig belezúgtam – fújtam ki a füstöt.

– Ilyen gyorsan? Mi van veled, Louis? – nevetett fel.

– Ezt én is szeretném tudni. Egyszerűen levett a lábamról. Kibaszott szép ez a fiú – idéztem fel a smaragd szemeket, melyek rabul ejtették a szívem.

– Ezzel nem tudok vitába szállni, csak szokatlan tőled. Eddig nem rajongtál a hozzá hasonló, domináns hímekért.

– Ja, de úgy tűnik, most mégis – mosolyodtam el. – És még azt is megengedtem neki...

– Mi a franc? – kacagott fel a barátom. – Ez komoly? Te tényleg beleszerettél – csapott a combomra.

– Nem – ráztam a fejem. – Vagyis nem tudom, de ez most más... Áh, hagyjuk inkább – legyintettem, mert egyelőre én sem voltam tisztában azzal, mit érzek, de valami ilyesmi lehet a szerelem.

– Rá se ránts! – nevetgélt tovább Zayn. – Az én fejem is elcsavarta a hisztis. Egyszerűen imádom.

Kíváncsian kaptam rá a tekintetem.

– Csak nem volt valami az éjszaka?

– Az nem, amire gondolsz, de megcsókolt – húzta ki magát büszkén. – Ráadásul totál felizgult, mert úgy állt a dákója, mint a cövek. Igaz, azt nem tudom, én okoztam-e nála, vagy a szerelmespár, mert kibaszott hangosak voltak.

Én semmit sem hallottam belőle, de bizonyára azért, mert Harry gyönyörű nyögdécselése kötötte le minden figyelmemet.

– Csak nem másokra izgul – löktem meg játékosan Zaynt. – Tutira rád van beindulva, bár nekem inkább úgy tűnik, mintha menekülne előled.

– Mert össze van zavarodva, de majd rájön, hogy én vagyok a főnyeremény – nevetett, és felállt. – Gyere, nézzük meg a többieket, és kezdjünk valamit magunkkal.

Liam és Brandon még mindig a kanapén ücsörögtek, és valamit nézegettek egyikük telefonján. Érkezésünkre letették a kezükből, és várakozóan néztek fel ránk.

– Nos, akkor mivel kezdjünk? – kérdeztem, és ledobtam magam a fotelbe.

– A ruhákat néztük a neten – felelte Brandon. – Több helyen is találtunk sima, felirat nélküli nacikat és felsőket. A sapkákat pedig vadászboltból tudjuk beszerezni.

A nagy szívrablás - Larry Stylinson ff - 18+ - teljesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora