27. Ziall

418 33 8
                                    

Külön kérésre, egy bónusz Ziall rész :) 18+

– Istenem, én annyira szeretlek téged, Hazza! – mondta levegő után kapkodva.

– Én is téged, életem! – szorítottam magamhoz.

Már egészen biztos voltam benne, hogy történjék bármi is, soha többé nem fogom magam mellől elengedni. Nekem már ő volt a mindenem.


Zayn


Amint Louis elhajtott, kivettem a kocsiból a tasakokat. Egy étteremből hoztam, mert meglepetés búcsúvacsorát akartam Niallnek. Majd melegíteni kell, de sebaj. Amikor beléptem a házba, leesett az állam, olyan rend fogadott. Mondjuk, már Louis rendezett kinézete is meglepett, de a takarítás végképp. Örültem, mert így nem nekem kellett megcsinálni, és amúgy se sok időm lett volna rá.

Emlékeztem, hogy az egyik fiókban láttam gyertyákat, úgyhogy előkerestem őket, és hármat kiraktam az étkezőasztalra, egyet a nappaliban, és kettőt a kandallóra tettem. Ezután megterítettem, és azon morfondíroztam, hogy az ajándékomat csak úgy egyszerűen letegyem az asztalra, vagy inkább dugjam el, és később adjam oda neki. Mivel nem nagy dolog, mert tulajdonképpen csak egy kis emléket szerettem volna adni neki, ezért a dobozkát beletettem a tányérjába. Aztán még eszembe jutott a pezsgő, így azt is betettem a hűtőbe.

Amikor úgy ítéltem meg, hogy mindennel készen vagyok, elmentem zuhanyozni. Nem húzhattam sokáig az időt, mert Niall bármelyik percben megérkezhetett. Rettenetesen nehéz volt feldolgoznom, hogy ez lesz az utolsó éjszakánk együtt. Haragudtam rá, amiért elmegy, ugyanakkor megértettem, hiszen várta haza az anyukája, de iszonyatosan fájt, hogy mindenféle ígéret nélkül akar itt hagyni. Úgy éreztem, ő is szeret engem, de talán még nincs kész arra, hogy felvállaljon. Én képes lettem volna várni rá, de Niall még ezt sem kérte, így, ha fájó szívvel is, de tényleg el kell engednem. Viszont ez az egy éjszaka még a mienk, és én maradéktalanul ki akartam használni.

Harry fekete terepjárójával jött, mint mindig. Gyorsan meggyújtottam a gyertyákat, lekapcsoltam a villanyt, és kimentem elé. A kis szőkém mosolyogva közelített felém, a szívem pedig csak úgy repesett. Halálosan szerelemes voltam belé, ez kétségtelen.

– Minden rendben ment? – vontam ölelésembe.

– Igen – vigyorgott szélesen, és adott egy puszit a számra. – Azt kamuztam, hogy eltörted a lábad a zuhanyzóban, és nem akarsz orvoshoz menni.

– Remélem szex közben – kacagtam fel, annyira tetszett a sztori, amit kitalált.

– Nem mentem bele részletekbe – ingatta a fejét nevetve.

– Az a fontos, hogy találkoznak, és remélhetőleg ki is békülnek. Na gyere, van egy kis meglepim – fogtam kézen, és bevezettem a házba.

Niall csillogó tekintettem nézett szét bent.

– Ó, ez nagyon szép... és romantikus – mosolygott zavartan.

– Az utolsó esténk, cicám, úgyhogy azt szerettem volna, hogy szép legyen – öleltem újra magamhoz, és megcsókoltam.

Niall kezdeti bátortalansága már sehol sem volt. Gátlások nélkül csókolt vissza, és ebben a csókban éreztem a szerelmét. Ettől persze még inkább nem értettem, miért akar itt hagyni.

– Ülj le, máris hozom a vacsorát. Remélem, éhes vagy! – siettem be a konyhába.

– Konkrétan mindjárt kilyukad a gyomrom – válaszolta, ami nem nagyon lepett meg, mert mindig egy halom kajával érkezett hozzám.

A nagy szívrablás - Larry Stylinson ff - 18+ - teljesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora