17. Edzés

406 41 16
                                    

– Igen, jól hallottad. Szeretlek, cica, és akkor is, ha most kurvára haragszol rám – mondta neki Zayn, és Niall szájára tapadt.

Niall kicsit még rúgkapált, de aztán teljes megrökönyödésemre visszacsókolta Zayn-t.

– Ööö, azt hiszem, ki kéne mennünk elszívni egy cigit – javasolta Louis.

– Ja, ez jó ötlet – bólogatott Brandon, és mindannyian otthagytuk a birkózó párost.

Én is rágyújtottam, mert amit most láttam, az nem kicsit sokkolt. A full heteró barátom egy fiúval csókolózott a szőnyegen. Még ilyet!


Louis

Láttam Harryn, hogy egészen megdöbbent azon, amit látott. Mármint nem volt megbotránkozva, csupán nehezen akarta elhinni a történteket. Zayn mindig is megszerezte magának, akit nagyon akart, és erre több trükk is volt a tarsolyában. Igaz, eddig csak meleg fiúkkal volt dolga, de azok közül sok olyat elcsábított már, akik párkapcsolatban éltek.

– Milyen betegséget találhatott ki Zayn? Tuti valami halálosat – töprengett Liam vigyorogva.

– Fogadni mernék, beadta Niallnek, hogy hamarosan meg fog halni, és az utolsó kívánsága egy jó kis kufirc – nevetgélt Brandon is.

Még mindig a tornácon ültünk, mert nem tudtuk, mikor mehetünk vissza.

– Tényleg szerelmes Niallbe? – nézett rám Harry.

Bólintottam.

– Ne félj, nem fogja többé átverni. Gondolom, jobb ötlete nem volt, mert a barátod elég nehéz eset – válaszoltam.

– Jó, de akkor is... – forgatta a szemét, majd elnevette magát. – Basszus, milyen naiv ez a Niall!

– Az, de azt hiszem, amit láttunk, az alapján egyértelmű, hogy nem csak a kitalált betegség miatt tette meg. Szerintem, ő is belezúgott Zaynbe.

Harry a homlokát ráncolva gondolkozott, majd a fülembe súgott.

– Amikor itt aludtunk, otthon az első dolga volt, hogy kiverje a zuhany alatt.

Hátrahajtott fejjel nevettem, majd én is visszasúgtam.

– Miután elmentél, én is megtettem.

– Ó, tényleg? Pedig lerendezve hagytalak itt – harapta meg a fülcimpámat.

– Ránk nem tartozik? Miért pusmogtok? – kért számon minket Brandon.

– Pont azért, mert nem tartozik rátok – feleltem, és közelebb húztam magamhoz Harryt.

– Ti legalább nem cirkuszoltatok. Jól mutattok együtt – dicsért Liam.

Brandon átcsúszott az ölébe.

– Mi is, nem?

– De igen, édes. Te mellettem mutatsz a legjobban – cirógatta Liam a fiú arcát, majd megcsókolta.

Tényleg passzoltak egymáshoz, és azon töprengtem, Liamet vajon miért nem zavarja, hogy akkor este mi is megdugtuk Brandont. Igaz, nekem csak rémlett a dolog, Zayn pedig egyáltalán nem emlékezett rá, de hát na... mégis csak felpróbáltuk a fiúját.

– Nekünk lassan indulnunk kellene, és még a felvételt sem töltöttem fel a gépre – mondta Harry, és felállt. – Bármit is csinálnak, összeszedem Niallt.

– Milyen felvételt? – kíváncsiskodott egyből Brandon.

– Kapcsold be a laptopot, és mindjárt meglátod – nyitottam be én elsőként a házba.

A nagy szívrablás - Larry Stylinson ff - 18+ - teljesOnde histórias criam vida. Descubra agora