"الحلقة الثلاثون"

2.3K 83 10
                                    

السلام عليكم ازيكم عاملين ايه يارب تكونو بخير
انا مش هعتذر على الغياب بس بجد من يوم وفاه ماما اللي ربنا ميكتبها على حد ابداً
و من مشكله لغيرها و مل حاجه اتلخبطت فوق راسي و الحساب مش عارفه ادخله...

بس الحمد الله فتره غيابي كان ليها ميزه اني مسحت الفصل اللي كنت كتباه و كتبت واحد أحسن منه اتمنى
تعذروني و إنشاء الله الحلقه تعجبكم
و اخيراً هنختم الروايه اللي طلعت روحي و روحكم و الله يا جماعه انا من يوم مكتبتها ماشفت يوم حلو بس هتفضل اقرب الروايات لقلبي ...

الحلقه الثلاثون و الاخيره من انتقام الامبراطوره جحيم الانتقام للكاتبه نور عصام

🌹صلو على الحبيب

☆بسم الله الرحمن الرحيم☆

_______نور عصام  *الفيروزه* النهايه ________

*ارسلان*..
كان يسير معها و يهمس لها ببعض الكلمات لتضربه بغيظ..

- بطل قله ادب بقى انتى من امتى و انتى كده ؟؟؟

- طوال عمري كنت هكذا و ايضاً هل حقاً ترين هذه قله ادب فأنتي لم تري بعد ..

- ارس..

-شششش

اوقفها عن الحديث وهو يستمع إلى ضجه عاليه فهذه الجزيره لايوجد احد عليها كيف ذالك ..

تحركو صوب الصوت ليتوفقو وهم يرون الجميع هنا..
《جاسر .. ادم .. مرام.. نيفين .. ماسه .. جاك .. نتالي
اوس .. ريان .. ملك .. سهيله ..و محمد  أيضاً 》

كانو يقيمون حفل شواء و يجلسون سوياً و  "نتالي"  تقف أمام المشواه...

لم تتحمل  "كلوديا"  و وضعت يديها الاثنين على ثغرها تكتم ضحكتها اما هو كاد يصيب بالجنون ليصرخ بغضب ...

- اللعنننننننننننننننه ..

التفتو له ببرود و كأنهم لم يفعلو شيء... نهضت "نيفين" و اقتربت منه  متعلقه في عنقه قائله....

- إيه رأيك في المفجأه دي حلوه مش كده ؟؟؟

نظرت  "كلوديا"  بتوتر وهي تنظر إلى "ارسلان"  الذي أصبح وجهه احمر اللون من الغيظ منهم ..

أدار "جاسر" وجهه وهو يكتم ضحكته على  "ارسلان" ..

ابتسم له  "ريان" و  "اوس" بستفزاز ...نظر لهم بغيظ وهو يقبض على يده قائلا..

-ماذا اتى بكم إلى هنا؟؟؟ و كيف عرفتم اننا هنا ؟؟؟

ابتسم له  "اوس"  قائلا..

- ده شيء بسيط انا عرفت ان مافيش صفقات و لا اجتمعات و كمان عرفت انكم مش في روسيا فسألت جون(كابتن الطياره) و عرفت انكم هنا فجينا بس كده سهله ..

انتقام الامبراطوره  "جحيم الانتقام "   (مكتمله)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن