Okulun İlk Günü

13K 288 6
                                    

Merhaba.Ben Selin. Lise 1'e gidiyorum.Ama sadece 1 tane en yakın arkadaşım var. Ama o bana yetiyor.Adı Seda. Herneyse bir de sevdiğim biri var.Adı Berk. Onu gördüğümde içime bir şeyler oluyor sanki eriyip gidiyorum.O kadar tatlı ki...Aklıma geldikçe gülüyorum.Dün okula gittim. Seda bana "Berkle aynı sınıftaymışsınız baksana bu kağıtta yazıyor" dedi ve bana bir kağıt uzattı. Baktığımda sevinçten zıplıyordum ve tam o sırada Berk geldi. "Bi bakabilir miyim?" diyerek kağıdı uzattı. Gülüyordu. O kadar tatlıydı ki. Sesim titriyordu ve "Tabiiki" diyiverdim. Baktı ve "Adını öğrenebilir miyim acaba?" Dedi. Ne diyeceğimi bilemiyordum birdenbire ağzımdan "Selin" adı çıktı. Kendim bile şaşırıp kalmıştım. Kağıdı göstererek "Bak aynı sınıftayız" dedi. Biliyordum. Biliyordum ama belli etmeden "Tesadüfe bak" dedim. "Birlikte sınıfa çıkalım istersen" dedi ben da kafamla onayladım. Bu sırada Seda yanımızdaydı. Benim kulağıma "Afferim teneffüste görüşürüz" dedi ve oradan uzaklaştı o sırada biz Berk ile sınıfımızın olduğu kata çıkıyorduk.Sıralarımıza oturduk ve içeri bir hoca girdi. Çok ciddiydi. Çok uyanıyordum sanki herkes bana bakıyordu. Dalmıştım sanki kimseyi duymuyordum birden bire bire birinin sırama eliyle vurduğunu gördüm. Hoca bana sert bir şekilde baktı ve "Kızım sen iyi misin herkesin adını öğrendim sıra sende" dedi sert bir sesle. "Şey.. Özür dilerim ho-hocam şey be-benim adım Selen"dedim ama adımı söylerken herkes bana gülüyordu. Utanmıştım. Yer yarılsa da içine girsem diyordum içinden. Zil çaldı o sırada. Seda'nın sınıfı bizim sınıfın yanındaydı. Yanına gidip "Hiç arkadaş edinebildin mi?" Diye sordum. "Onlardan arkadaş olmaz ya çok sinirler" diyip arkadaki kızları gösterdi. Çok şımarıklardı. Yani öyle görünüyordu. Seda'ya "Takma ya ben varım belki Berk'le de iyi anlaşırız ikimizde iyi gider lise...". Cevap vermeden bir süre bekledik. Bir süre sonra Seda "Belki ben de birini severim o da beni sever sen zaten Berk'i seviyorsun o da seni sever 4'lü bi grup oluştururuz? Çok güzel olur hava falan atarız" dedikten sonra karşılıklı gülüşmeye başladık.Dersler derken akşam oldu ve eve geldik. Seda ve ben aynı evde kalıyorduk. Gece saat 12:00 a kadar oturmuş olabiliriz bile ama uyandığımda saat 10'u geçiyordu. Okula vardığımda 1. teneffüsteydik. Seda da geç kalmıştı. Teneffüste Berk beni yanına çağırıp yarın seninle bir şey konuşmak istiyorum dedi ve gitti...

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin