Sabah okula geldiğimde Selim okuldaydı. İkimizdik. Bana farklı mı bakıyordu ben mi öyle hissediyordum? Ama çok tatlıydı. Utangaç bir şekilde "Günaydın. " Dedim. "Günaydın" dedi. "Kantine inelim mi? Sana bir sütlü kahve ısmarlarım?" Dedi. "Buna hayır diyemem diyerek kantine indik. Berk bir kaç dakika sonra geldi. Bakışlarım yine sinirliydi. Selim'e de çok sinirli görünüyordu. Dayanamadım "Noldu?!" Dedim. "Hiç seni şu Selim'le görünce şaşırdım." "Neden rahatsız mı oldun?" Dedim. Hiçbirşey demeden hızlı adımlarla gitti
--------•--------
Matematik dersindeydik. Hoca Berk'e soru soruyordu. Ama Berk duymuyordu. Sanki bana bakakalmıştı. "Beerkk! Hoca sana bi şey soruu!" Dedim. Sonra hocaya baktı. "Hocam duymamıştım üzgünüm." Dedi. Hoca sert bir biçimde bakarak "O zaman Selin'e bakıp durma!" Dedi. Çok utanmış görünüyordu yanakları kızarmıştı. O anda teneffüs zili çaldı. Tam sınıftan çıkıyordum ki Berk kolumdan tuttu. Sessiz bir şekilde "Bak bırak kolumu!" Diyordum. Tam o sırada Selim geldi. Nazik bir şekilde "Berk Selin istemiyorsa bırak bence..." Dedi. "Sanane he?? İstediğimi yaparım..." Demezmi? Aldı beni bir sinir. "Yeter Berk yeter! Üzüldün anladık ama yapmicaktın o zaman o hatayı. Bırak peşimi yeter. Bıktım senden!" başım dönmeye başlamıştı. Her taraf kararıyordu. Bir baktım ki okulun hastanesindeyim. Yanımda Selim vardı. "Bana noldu Selim?" Dedim. Başladı anlatmaya "Sen çok sinirlendiğinden bayıldın. Bende seni okulun hastanesine getirdim. Ödüm koptu sana bir şey oldu diye". "Çok ama çok sağol Selim. Sen olmazsan ne yapardım ben?" Dedim. Sarıldık. 'İlk başlangıç' dedi içimdeki ses. O da neymiş "ilk başlangıç" ama öyle bir niyetim yoktu. Sadece çok tatlı bir çocuktu. Sadece arkadaştık biz. Beni eve getirdi. 1 gün izinliydim. Eve geldiğimde Seda hemen bana sarıldı ve "Sana bir şey oldu diye çok korktum" dedi ve başladı ağlamaya. Ne hayatımız varmış. Her gün ağlanacak bir şey buluyoruz. Yarın izinliyim. Selim "Seni yarın ziyarete gelirim" dedi ve beni yanağımdan öptü. Arabası kaybolana kadar camdan onu izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseliler Aşkına
Teen FictionLise hayatı mı? Zor. Aşk falan... Arkadaşlıklar??Hiç söylemesem daha iyi. Çok zorlu hayatlar. Hoşlandığını sanıp aşık olanlar. Şımarıklar dersler...Ailemden uzakta bir hayat? Daha da zorlu. Sevdiğin kişiyle sohbet bile edememek kadar kötü bir şey? H...