"Kalbimi Kırmayı Çok İyi Beceriyorsun."

3.8K 117 3
                                    

Herşey bu kadar üst üste gelebilir mi? Seda bana küstü. Hem Berk kalbimi kırmışken şimdi ise Seda üzmüştü beni.
~~~~
Ben Berk'i evden kovduktan sonra Seda içeri girmişti. Bana baktı. Elindeki poşetleri başka yerlere fırlatıp yanıma oturdu. "Noldu sana bitanem?" Diye sordu. Ağlaya ağlaya olayı detaylı bir şekilde anlatttım. Bana baktı ve "Bir erkeğin ilgisini kazanmak iç-" sözünü kestim. "Yeter Seda yeter! Brn burda acı çekiyorum diyorum ama sen hala bana taktik veriyorsun? Sanki çok erkekle çıktın. 1 tane ya 1 tane. O da seni aldattı. Bir şey bildiğin yok Seda!" Dedim. Ben bunları söylemek hiç istemezdim ama sinirliydim bir o kadar da üzgündüm. Ama Seda hala bana taktik veriyordu. Yok tripmiş yok bişeymiş. Artık umrumda bile değil. Ama ben asla en yakın arkadaşımı kırmak istemezdim ki. Arkadaştan öteydik biz onunla. Kardeştik.
Seda bana baktı "Selin kalbimi ne kadar güzel kırıyorsun" dedi. Gözünden yavaş yavaş yaşlar akıyordu. Sanki içinde bir fırtına kopuyordu. Hem sinirin hem üzüntünün verdiği bir histi. Şuan o hisle yaşıyordu Seda. Koşarak odasına gidiyordu. "Seda öyle demek istemedim" derken beni dinlemedi. Kapıya sert bir şekilde vurdu ve kilitledi. Kapının arkasından sert bir ağlama sesi. Ben nasıl bunu yapmıştım? Ben hani cici ve iyi bir kızdım. Aynı anda 2 kişinin kalbini kırdım. Tamam Berk önemli değildi ama Seda. O benim herşeyimdi. Olamazdı. Akşam olmaya başlıyordu. Yemeği hazırlayıp ona süpriz yapmak istiyordum fakat kabul edecek miydi? O yara bir yemekle kapanacak mıydı ki? Bunları düşünürken yemeği hazırlıyordum. Seda'nın kapısını vurarak "Yemek hazır güzel bayan hadi kapıyı açın" dedim sevecen bir şekilde. Kapıyı açtı. Çok ama çok sinirliydi ama üzgün olduğu kalbinin kırıldığı her yerden anlaşılıyordu. Onu görünce kendimden nefret ediyordum. "Geliyorum kapının önünde durma bi daha kalbimi kırarsın diye korkuyorum" dedi.... Hiçbirşey diyemedim. Ne diyebilirdim ki? Mutfağa gittim ve yemeğini önüne koydum. Yemeğini hızlı bir şekilde yedi ve tabağını yıkayıp tekrar odasına gitti. Bu sefer odasını kitlemedi. Yemeğimi bırakıp Seda'nın odasına girdim. "Sende mi bırakacaksın beni?" "Onu bir sinirle söyledim Seda. Ben seni hiç kırmak ister miyim? Kardeşimsin benim kardeşimsin..."
"Selin odamdan çık yarın konuşuruz.."

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin