Artık ben sanırım Selim'den hoşlanıyorum. Basamaklar vardır aşklarda.
0. Basamak:Hiçbirşey hisstememek
1. Basamak: Gördüğünde hoş bulmak
2. Basamak: İlgilenmek
3.Basamak: Hoşlanmak
4. Basamak: Çıkmak istemek
5.Basamak: aşık olmak
6. Basmak: Sadece onu istemek
______
Ben 2. Basamaktan 3. Basamağa yol alıyorum. Ama peki ya Selim 0. Basamaktaysa? Ben ona sevgimi açarken o bana seni sevmiyorum derse. Birdaha yüzüne bakamam. Selim'le 3 ayımız geçti. Bu akşam d abir yemeğe çıkıcaz. Onunla beraber aldığımız kıyafetleri giyicem. Acaba farkedicek mi? Ama yemeğimiz kar yağarken mum ışığında olsa. Ama Kasım ayındayız. Saçmalıyorum heralde. Duygularımı Seda'ya anlattım. Kesin bana o anlamlı konuşmalarından birini sunacaktı. "Bak SELİN. Siz çok tatlısınız ama o da sana bir şeyler hissediyo gibi geliyo. Her zaman bi akşam yemeğiniz var. Ama yarın matematik sınavın var. ""1. Matematik sınavına çalıştım
2. Ya Selim her kıza böyle sempatik davranıyosa? Ona senden hoşlanıyorum dersem benim sonum kötü olur. "
"Sen yine de Selim'e bir şeyler sormaya çalış" dedi ben de onayladım. Üstümü giyindim ve Selim'i bekledim. Kapı çaldı. Gelen Selim'di. Beni görünce gözleri parladı. "Her zamanki gibi çok güzelsin." Dedi. Teşekkür edip arabaya bindik. Arabaya binince Selim bana baktı ve "Bizim birlikte aldığımız kıyafetler dimi?" Dedi. Anlamıştı ve dikkat etmişti. Bu beni nedense mutlu etmişti. Bir lokantaya geldik. Oturduktan sonra ikimiz de siparişlerimizi verdik.
Selim gözlerimin içine baktı ve "Selin sana söylemem gereken bir şey var" dedi. Heyecandan içim kıpırkıpırdı. Peki ya kötü bir şey söylerse? Onu dinliyordum. "Selin ben seninle ilgileniyorum. " Neee???? Enazından 2. Basamağa gelmişti. Oh be. Ben 3. Basamaktaydım. Biraz durmalıydım. Sevgime engel olmalıydım. Çünkü belki ikimiz de 3. Basamakta olurduk da eşitlenirdik. Bunlar kafamdaydı ama şimdi dış ortama bir şeyler söylemeliydim. "Selim şaka değil dimi bu?" Durdu ve yüzüme baktı. "Şaka değil Selin. Bu söylediğim sakın beni senden soğutmasın..." Ne soğutması? Ne saçmalıyordu. Ben senden hoşlanıyorum be çocuk. Tabi bu konuşmayı Seda'ya danışmalıydım. Yemeklerimizi yedik ve arabaya bindik. Ben hala Selim'e çok yakın davranıyordum. "Yarın görüşürüz" dedim ve arabanın camından bir öpücük gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseliler Aşkına
Ficção AdolescenteLise hayatı mı? Zor. Aşk falan... Arkadaşlıklar??Hiç söylemesem daha iyi. Çok zorlu hayatlar. Hoşlandığını sanıp aşık olanlar. Şımarıklar dersler...Ailemden uzakta bir hayat? Daha da zorlu. Sevdiğin kişiyle sohbet bile edememek kadar kötü bir şey? H...