YAZ KİLOLARI

1.8K 77 2
                                    

Boynunda kalakaldım bir süre. Sonra ayrıldım ve yanağından öptüm. Ne kadar Selim gidince Seda bana 'Neden trip atmadın!?' Dese bile ben memnundum. Biz dayanamıyoruz böyle şeylere. Biz aşığız. Sadece çok seviyoruz. Selim bana baktı ve "Ya seni çok özledim" dedi. Zil çaldı. Gelen Can'dı. Seda'yla küsmüşler ve barışmak için gelmiş. Oh ne ala. Işığı gören geliyo. Bunun dışında Selim'le oturup konuştuk. Bu konuları. Ve birbirimize aşık olduğunuzu bir kez daha anladık. O bir taneydi. Farklıydı.
______________
Yaz gelmek üzere ve ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yok. Bu fizikle ve bu göbekle gidersem Selim de benden vazgeçer herhalde. Zaten çirkindin. Onları bırak da biz şimdi Selim'le denize gittik diyelim. Orda o kadar incecik ve güzel yüzlü kız varken benim gibinin yanında durması şans eseri. Bunları bırakalım da kilo verme kısmına geleliiiim. Seda'yla bu kınuyu konuştum. Aslında boyuma göre iyiymişim. Tamam göbeğim yok amaaa... Bacaklarım ve arka kısmım birazıcık fazla gibi gibi. Bide dar bikiniler giyersem o etler taşar. Napıcam. Hemen diyetisyene görünmem gerekiyor. Bunları Seda'ya anlatırken Seda bana baktı ve bir kahkaha kopardı. Ben ona fikirlerimi ve sorunlarımı danışırken o gelmiş bön bön bakıp kahkaha atıyor. Manyak mıdır nedir? 7 senedir arkadaşız çözemedim bunu bir türlü. Türk MALI mı ne? Herneyse. "Ne gülüyosun Seda! Çok mu komik? Kİ-LO-LU-YUUUM.!" baktı baktı ve "Sen ve kilolu olmak? Ağzına bi vururum kiloyu görürsün sen. Döverim seniii! Gece yarısı konuşmayalım bunları git yat uyu yarın diyetin hazır" dedi ve yine bir kahkaha. Bir gün elimde kalacak ama bakalım..

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin