Adam değilsin!

3.9K 138 4
                                    

Ağlarken bana bakakalmıştı."Çıkalım o zaman güzelsin sen" Sinirlendim "Yanii sen beni güzelliğim için mi sevdin?" Dedim. Çok sinirliydim. "Birazı öyle" dedi. "Çıkgit evimden hemen!" Dedim. İlk defa böyle bir şey söyledim sevdiğime. Bakakaldı. "Hemen dedim!" Sessizlik oldu
"Sende diğer erkeklerdensin. Sadece güzelliğe bakan. Güzel olduğumu söyledin sağol Berke ama böyle bir erkek arkadaşım olucaksa hiç olmasın daha iyi tamam mı?" Dedim. Ağlıyordum hala. Makyajım akmıştı. Eminim cadı gibi görünüyordum. Çıkmıyordu o kapıdan. "Artık yeter!" Diyerek Berk'i zorla dışarı çıkardım. Benim hakkımda şuan ne düşünmesi önemli değildi hemde hiç. Yıkılmıştım. Böyle bir aşk olabilirmiydi? Tamam belki onu sevmesem sadece çıkmak için çıksaydım sorun olmazdı ama. Ben ona sırılsıklam aşıktım onun için eriyip gidiyordum. Var mı böyle bir duygu? Böyle olmazdı! Bıkmıştım. Önceki sevgilim Bora'da aldattı beni. Güzelliğime ,tipime bakarak karar vermişti çünkü. Artık bu erkek tipinden bıkmıştım. Cinsiyetiniz erkek olabilirdi ama adam değildiniz.
Yüzüne kapıyı kitledim ve koridorda ağlamaya başladım. Sinirden birsürü şey fırlattım. Berk kapıyı çalıyordu ama durmuyordum. Kapıyı açtım ve "Berk" dedim. Dönüp bana baktı ve bana yaklaştı. Yaklaşmasıyla tokat atmam bir oldu. Kapıyı kapadıktan sonra delikten bakıyordum. Hiçbirşey hissetmemiş gibi yürüyüp gitti. Adam olmuyorsunuz iste....!

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin