MUTLU olmak için...

1.9K 68 12
                                    

Artık çok ama çok mutluyum. Çünkü sevgili filan umrumda değil. Şuan sağlıklıyım ve babmla aram iyi. Benden özür diledi. Çok mutkuyum. Derslerim iyi herşey yolunda. Artık üniversite bitene kadar aşk diye bişey yok! Bu süreçte:Kan buldum ve sâğlıgım yerinde. Babamla barıstım. Selime aşık olmadıgımı farkettim. Herkes benden memnun. Bende kendimden. İstediğim herşeyi yapabilirim. Çünkü özgürlük bu. Kimse sana karışamaz. Şimdi istediğimi yapıyorum. Kısaca hayat bana güzel.


"Seliin! Selim seni çağrıyo. Telefonda gel konuş" zoraki beni telefgona çağıran Seda'nın yanına gittim. Kısık sesle "selim" dedi. Telefonu kulağıma götürdüm. "Alo selin sen misin özledim seni bana son bi şans ver nolu-" sözünü kesmeden edemedim. "Selim yalvarm etme hayırdan ne anlıyosun git birilerini bul. Bak bu sözler sana ağır gelicek ama tinerci gibi dolaşıp durma etrafımdan. Bak ilişkimiz başladığindan beri çenemi kapadım sustum ama yeter. Dayanamıyoruum! Zaten 'BİZİM İLİŞKİMİZ' diye bişey yok ki artık? Bak güzel bayanlar kızlar var sana uygun sesrsei tiplerden hani. Bak onlara sevgili ol nokta!" tam telefonu kapıyodum ki "Son bişey söyliyim o zaman. Bende sana yeni sevgili bulucağımı söylicektim. Belki mutlu olursun benim için diye..." içimden suratına ' ay canım zaten başta onun için yalvarıyodun dimi' demek geldi ama nerde.... "Ne iyi o zaman peşimi bırakırsin o zaman? Hadi görüsurüz demek isterdim ama görüsmicemiz için GÖRÜŞMEMEK ÜZERE SELİM" diyip telefonu kapadım. Seda hemen yanıma gelip "Nolur ayrıldık de gıcik psikopat. Hem senin kalbini kırsın hemde özür dilesin. Öyle işler kolay olmuyo ama! Yani şimd-" sözünü keserek "Sakin seda ayrıldik artik bu konj hakkında bişey duymiyim NOKTA" bunları söylememle bana sımsıkı sarılması bir oldu. Bu olaylardan sonra hayatıma çekidüzen verdim ve artık yeni bir selin var hayata bakıś açısı farklı olan bir selin mutlu olan.
SON-

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin