YALNIZLIĞIN TUTSAĞI

1.3K 52 0
                                    

Arkadaşlar liseliler aşkına 2'yi silicem ve hikayenin aynısı burada yazmaya başlayacağım iyi okumalar..
Kalbim paramparçaydı. Selimden ayrıydım. O da baba olacaktı. Belki de en iyi baba. Ama olmicak. Ben şuanda bile onunla evlilik çocuk hayalleri kurarken ne olmuştu? Ayrıydık artık. Herşeyi Seda'ya anlattım. Benimle o da ağladı. Kaç kez annem ve babam aramıştı. Artık ilişkimi biliyolardı. Ama bildikleri ilişkimiz de bitti. Neden mi? Ben biriki kadeh içtiğimden ve sarhoş olduğumdan. Sadece bu. Ben kaçırıldım ve ilişkimden dolayı babamdan tokat yedim. Asla selimden vazgeçmedim. Ama ben birkaç kadeh içtim diye ayrıyız. Bir de bana "Baban tokat attı acımıştır ama geçmiştir" ve hala bunun gibi cümleler kuruyor. O, babasından tokat yemek nedir biliyor muydu? En güvendiğinden ve en sevdiğinden tokat yemek ne biliyor muydu? Hayır. Güvendiğim 3 kişi vardı. Babam,Seda,Selim. Bunların arasında annem değil babam ve selim vardı. Ben bu ikisine hiç kimseye güvenmediğim kadar güvendim. Ama onların ikiside beni bıçakladı. Tam kalbimden. Selim utanmadan bir de mesaj atıyordu. "Bitmiş bir olay uzatma canın acıdı anladık ama geçti gel benim yanıma avutabilirim seni?" Evet ya bu salak. Bide avutabilirim seni diyordu. "Sen beni avutma. Sanki sen en güvendiğinden kazık yedin? Babamın tokat atması yüzümü değil kalbimi acıttı benim." Acaba bunun karşısında ne diyecekti? Yine öyle susup kalırdı. Yada uzatma derdi her zaman dediği gibi. Çünkü onun avutma şekli bu. "Ya selin. Sen ne kadar da kullandın güvenme işini? Kendini bana acındırmaya mı çalışıyorsun sen? Ama başaramazsın. Sen benden bi özür dile bakarız" bakarız mı? Bide özür dileyecektim. Bu cidden salak . Ya cidden bıktım. Hem bana güvenmesin bana trip atsın hemde ben özür diliyim? Bide kendini acındırma diyor bana. "Bak selim kişisi. Ben kimseyi acındırmıyorum. Demekki sen bana acıyorsun? Acınacak halde olan sensin. Sadece sana gülüyorum. Unutma seni ben terkettim. Sen beni değil. Konuşmayalım konuşcaksan gelip KAPIMA ÖZÜR DİLERSİN." Sevdiğime aynen bunları yazdım. Bide kendini acındırma diyor. Şuan boğulmak ve ölmek istiyordum. Belkide sadece değerimi ölünce anlarlar? Ceketimi aldım ve evden çıktın. "Ya saat 11:46 bu saatte nereye gidiyorsun?" Demekki beni düşünen 1 kişi varmış. En azından varmış yani. "Seda beni düşündüğün için teşekkürler. Seni çok seviyorum. Biraz hava alıp gelicem." Dedim ve çıktın. Haca serindi. Üstüme ceketimi giydim ve kimseye yüzümü göstermeden kayalıklı deniz kenarına gittim. Kimse yüzümü görmemeli. Beni burda tanıyan çok. Belkide yüzümde psikopat bir ifade vardı. O psikopat ifade değildi. O yalnızlığın yüz ifadesiydi. Kayalıkların oraya geldim. Birsürü kişi aramıştı. Umrumda değillerdi. Saat 00:53 olmuştu. Telefonumu uçak moduna aldım ve kayalıkların oradan denize atladım. Uçurumdu burası. Gitgide de düşüyordum. Demekki sadece buna ihtiyacım vardı.

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin