"Benimde sevgilim var"

3K 113 0
                                    

Bu akşam Berk'le buluşmam lazım onunla olmak istemediğimi anlatmam lazım. O benim kalbimi kırmıştı. Sadece bir kırık kalp bıraktı ardında. Herneyse bu akşam cilveli de olmayacağım. Gerçek Selin nasılsa bu akşam da öyle olucam. Berk mesaj attı.
_
'Hazır mısın geliyorum'
'Hazırım'
_
Üstümde siyah bir elbise vardı. Altında da siyah babet. Saçlarım dümdüzdü. Sadece makyaj olarak kalem sürmüştüm. Doğal Selin buydu işte. Korna sesi duydum. Aşağa indim Berk arabasıyla beni bekliyordu. Arabaya oturduğumda yüzüne bakmadım. "Bunları lokantada konuşuruz Selin"dedi. Artık cevap vermek istemiyordum. Lokantaya geldik ve cam kenarında bir masaya oturduk. Berk ilk defa bu kadar nazikti. Sanki ben de nedenini anlamıyordum. Yemeklerimizi sipariş ettikten sonra Berk bana dönüp "Neden Selin?" Bekledikten sonra "Onu sana sormalı BERK BEY" dedim. Üstüne bastıra bastıra. Bana döndü ve "Aslında ben seni içimden geldiğinden sevdim. Güzelsin ama içinde güzel... " Baktım ve güldüm. "Bende safım dimi? Sen bana itiraf ettin cumartesi günü sana inanmıyoruuum." Baktı baktı baktı.... Güldü. Gülüşü hala çok güzeldi. "Benimde bir sevgilim var zaten" hiç umursamadım. Benim kıskanacağımı sanıyor. "Ne iyi işte ben de başka birini bulurum. " Hiçbirşey demedi. Gözleri sadece bana odaklanmıştı. Yemekleriz geldi. Yedik içtik ve kalktık. Beni evime bıraktı. "Yarın görüşürüz" dedi ve beni alnımdan öptü. "Daha nasıl kalbimi kırmayı bekliyorsun?" Dedim ve eve doğru yürüdüm...Artık cidden yüzünü görmek istemiyordum. Zaten sınavlar da yaklaşıyor. Onunla da uğraşamazdım. Sinirlerimi bozuyordu. Ama gülüşü hala çok güzeldi.

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin