"Seni Seviyorum"

6.2K 199 12
                                    

Sabah olmuştu belki Berk o olayı o konuşmayı unutmuştur diye içimden geçirip duruyordum. Ama sabah okulun kapısından geçer geçmez Berk orada bekliyordu. Hemen beni kolumdan tutup kantine getirdi. "Söyle bakalım Selin. Sen bana karşı bir his beliyor musun?" Dedi. İçinden ağlamak geliyordu. Konuşmaya başladım. "Bak Berke. Biz seninle önceki sitemizden çok yakın dostuz. Kardeşim gibisin.." Dedim. Başıyla beni onayladı. "Ama... Sen farklısın. Şuanda ne dememi beklerdin. 2 yıl öncede kaldı dostluğumuz..". Başını öne eğmişti. Yüzü ağlamaklıydı. Başını kaldırıp "Bana 'Seni Seviyorum' demeni beklerdim" dedi. Devam etti "Yani evet önceden tanışıyoduk önceden sana aşıktım ama açılamamamıştım" o an 'Bende Seni Çok Seviyordum. Hala seviyorum' dememek için kendimi zor tuttum. Daha okula 1-2 kişi gelmişti. Kantinde ise kimse yoktu. Berk başını kaldırdığında gözünden yaşlar indiğini gördüm. O sırada kalktı ve bana çok sıkı bir şekilde sarıldı. Hiç bir şey yapamadım. Yavaş yavaş ben de ona sarılıyordum. Olaylar çok hızlı gelişiyordu. Ne yapacaktım? Hala kendimi bile anlayamazken bi erkeğe sarılmıştım. Berk kulağıma "Senden çok hoşlanıyorum Selin" dedi. Yüzümdeki ifade ve kalbimdeki his... Hiç böyle olmamıştı. Kulağıma fısıldadıktan sonra koşarak sınıfa gitti. Hala şoktayım...

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin