Ve otobüsteyim bu olanların kimsenin duymaması gerek özellikle de selimin. Yoksa beni terkeder resmen terkeder. Çünkü artık onun tanıdığı selin olmam. Mesaj geldi. Selimden.
"Seninle bazı konuları konuşmamız gerek bazı kişilerden bazı şeyler duydum."
Duymuş olamazdı ya. Ben ne kadar şom ağızlı bi insanım yani nefret ediyorum. Şuanda güvendiğim 2 kişi var. Selim ve Seda. Onları kaybedersem biterim ben. Ellerim gitgide telefonumun ekranına dokunmaya başladı. Ve yazdım:
"Nasıl haberler duydun? Ben sana gerçeğini anlatiyim ben sana yalan söylemem" dedim. Belki başka bir konudur dememe kalmadan sessiz otobüsün tam ortasından bi ses geldi benim telefonumun sesiydi.
"Bari şimdi yalan söyleme! Haberlere çıkmışsın sen çok oldun! Geçmişin hakkındaki yalanları da duydum ben. Sen sonradan söylemeyi düşünüyo muydun? Bence buraya gelince de konuşmayalım biraz yalnızlığa ihtiyacım var." Selim ne diyordu. O benimdi başka kimsenin olamazdı. Seda dışında ona yaklaşan kızları sorguya çeken bir kızım ben.
"Bak selim. Ben gelince herşeyi sana tek tek anlatıcam ciddiyim artık aramızda yalan da kalmicak müthiş bir ilişkimiz olucak hem biz birbirimize aitiz. Başka hiçkimseye değil."
Ağlayacaktım. Bu haberler de her bi şeyi haber verirler. Adı üstünde haber biliyordum ama yine de insanların özel hayatı olabilir dimi? Yeniden mesaj
"Selin buraya geliceksin sadece 1 kez konuşucaz anlatılanları o zaman anlat seni affetmek istemiyorum bugün konuşmayalım yarın gelirsin bize baybay!"
Ya bu ne atar acaba? evet içtim bir sorun mu var kafamı dağıtmak istiyordum. Bir kızın en güvendiği şey babasıdır. Bunu bilmiyor mu? Ben babama sonuna kadar güvenmiştim. Ama bir kız. O hala küçücük. Duyguları hala kırılgan. Böyle bir kızın babasından tokat yemesi kadar kötü birşey yoktu. Duygularım o kadar incinmişti ki. Anlamadı. Ben anlatırdım ona. Dinlemez ki. Aramızdaki tek sorun bu. Hayatımda böyle tripli bir erkek görmedim beni sevdiği için yapıyordu biliyorum ama napabilirim insanın içi bir kötü oluyor bi. Kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı o anlamadı. Sedayla konuşmuştum bunun gibi aile sorunlarını o da yaşıyordu ve beni en iyi anlayan oydu. Benim kız kardeşimdi. Selimden çok sevdiğim o benim. Bunları düşünürken uyudum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah geldimde Selim beni alır gibi geldi. Ama gelmemişti. Beni önemsemiyordu. Bu neydi. İlk taksiyle evlerine gittim annesi babası umrumda değildi benim sadece onunla konuşmaya ihtiyacım vardı onun da bunu anlamasını isterdim. Koşa koşa gittim ve kapısını çaldım. Çok sinirli bi o kadar da ağlamaklıydım. Selim çıktı mutluydu ama beni görünce suratı asıldı.
"selim konuşmamız gerekiyo" baktı ve "buyur konuşalım zaten son konuşmamız bu olucak." Baktım. Bu ciddiydi. Bu nası bişeydi? Ben onun sevdiceğiydim. Koltuğa oturdum ve yalvardım "Kafam dağınıktı ben hala o selinim. Ben değişmedim ben seninim" umursamaz bir tavırla başını yavaş bir şekilde salladı. "Değiştin. sadece bir tokattı bu yani ne olucak. Tamam bebeğim anlıyorum. Canın çok ama çok acıdı. Fakat bak geçti." Çok ama çok sinirliydim. Hızla ayağa kalktım ve tokat attım. "Sen ne dediğini biliyor musun ben en değerlimi kaybettim. O benim biricik babam tamam mı ben hala onun küçük kızıydım. Evden kaçtım kafamı dağıtmak için kaçırıldım. sen ne yaptığımı sanıyorsun? Benim hayatım seninkinden zor anladın mı güveneceğim tek kişi var artık. Seda."
Acımış gibi baktı ve kolumdan tutarak "En değerlin ben değilmiydim? Bana şuan güvenmiyor musun?" Dedi. "Saçmalamaz mısın acaba? Tabikide güvenmiyorum bu söylediklerinden sonra. Sende bana güvenmiyormuşsun görüşürüz. Ama pek sanmıyorum." Dedim ve koşarak çıkarken elimden tuttu. "Affet beni" dedi. "Affetmek bu kadar kolay olsaydı herkesi affederdim"Arkadaşlar artık liseliler aşkına 2 yi yazıcam ve daha hüzünlü ve daha güzel olucak. Yorumlarınızı bekliyorum iletişim için: instagram:tumblrs.z
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseliler Aşkına
Novela JuvenilLise hayatı mı? Zor. Aşk falan... Arkadaşlıklar??Hiç söylemesem daha iyi. Çok zorlu hayatlar. Hoşlandığını sanıp aşık olanlar. Şımarıklar dersler...Ailemden uzakta bir hayat? Daha da zorlu. Sevdiğin kişiyle sohbet bile edememek kadar kötü bir şey? H...