KAN

1.1K 44 1
                                    

Sedanın yeri:
Yapacak bir şey yoktu. Başka kişilerden kan alıcaktık kimsede bulunmuyordu tanıdıklarımızdan. Aradım ve o gece içerisinde Cengiz adında birinden buldum. O da hastaneye geliyormuş. İlk defa bu kadar mutlu olabilirdim. Haberleştik ve geldi. O sırada doktoru buldum. "Biraz daha iyi mi Selin. Kan bulduk zaten yarın burda olucak" doktor endişeli görünüyordu. Dikdörtgen gözlüğünü gözüne doğru ittirirken "biraz daha çabuk olsun. Kalbine birşeyler oluyor. Dikkat edin. Bu önemli" dedi ve uzaklaştı. Hemen cengizi aradım "cengiz ben seda! Hemen hastaneye gelmelisin selinin durumu çok kötüymüş lütfen" dedim. Telefonu yüzüme kapattı. O da bıraktı bizi. Napıcaktık şimdi. Bir liseli genç kızın hayatı söz konusuydu. Ağlamicam demiştim ama olmuyodu. Ağlamaya başladım. Sonra omzuma bir el dokundu. 'Hadi seda ne bekliyoruz kanımı veriyim işte' ya bu cengizdi. Şimdide mutluluktan ağlıyordum. Hemen doktoru bulduk ve selini uyandırdık. Kan vermekten çok korkardı ama güçlü olmak zorundaydı. Kan verdiler. Ama selin kendine gelemedi. Yarım saat bekledik en sonunda açtı o pörtlek güzel gözlerini. Hemen ben cengiz can ve selim yanlarına oturduk. Selin ilk bana sonra cana sarıldıktan sonra cengizin samimice elini sıktı. Selim çok köti bakmıştı. Selimi dışarı çağırdım." Sen ne yaptığını snaıyosun? Kız mutlu ve şuan iyi bulaşma!" Seni görmek istemiyo demek isterdim ama ağır gelirdi. Selini yarın hastaneden çıkarıcaz. Daha ne istiyim?!

Liseliler AşkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin