1

27.7K 925 334
                                    


1 hafta boyunca kaçtığım koca binanın önünde yaklaşık yarım saattir bekliyorum. Arabalar caddeden akıp giderken artık içeri girmem gerektiğinin farkındaydım ama ayaklarım geri gitmem için resmen bana yalvarıyordu.

Kafamı girişe çevirdiğimde içerden çıkan adamı gördüğümde rahatlama hissiyle yavaşça içeri girdim ve babamın odasının olduğu kata gittim. O adamın gitmesi iyi olmuştu. Yoksa içeri asla giremeyecektim.

1 hafta önce ;

"Emir bugün sende şirkete gel. Mankenlik için birkaç deneme çekimi alalım." Dedi Ziver babam. "Acaba yapmasa mı Ziver içimde kötü bir his var." Dedi Altan babam. "Ne olucak hayatım. Bizim şirkette olacak ben hep göz kulak olurum zaten." Ziver babam haklıydı koskoca şirket ne olabilirdi ki.

"Bugün şirkete gideceğim baba kötü ne olacak ? Hem sürekli erteliyorum. Artık gitmenin zamanı geldi." Deyip ikisini salonda yalnız bırakıp hazırlanmak için odaya çıktım.

Üstümü giyinip banyoya gittim ve saçımı düzelttim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyinip banyoya gittim ve saçımı düzelttim. Zaten kıvırcık olduğum için elimle itmem yetiyordu. Altan babam kapıda beni bekliyordu. Hemen botlarımı ve ceketimi giymeye koyuldum.

"Emir kendine dikkat etmeni istiyorum tamam mı ?" Dedi babam. Ses tonu beni tehlikeye gidiyormuş gibi hissettirmişti. "Tamam baba ederim." Dedim ve sarılıp kapıya çıktım.

Ziver babam arabada bekliyordu beni. Yanına bindiğim gibi arabayı bahçeden çıkışa sürdü. O sırada Altan babamın yüzündeki ifade beni çok endişelendirmişti. Ona kocaman gülümseyip el salladım. O da karşılık verdiğinde Ziver babama döndüm.

"Babama noluyor baba ?" Dediğimde babamın elleriyle direksiyonu sıktığını gördüm. "Bir şey yok Emir hep endişelenir senin hakkında biliyorsun." Evet doğru ama sanki bu biraz farklı bir gerginlikti , öncekiler gibi değildi. Bunu daha sonra düşünmeye karar verip babamla şirket hakkında sohbet etmeye başladık.

Telefonuma gelen mesajla telefonuma baktım.

Mülteciler

Piç : Herkesin müsait olduğunu düşünüyorum. Saat 2'de her zamanki yerde.

Ben : Şirkete gidiyorum çıkışta uğrarım.

Doruk : Ben varım diyorum.

Best adam : Ben de varım tabiki sevdiceğim.

Piç : Sevdiceğin ağzını ısırsın.

Best adam : Evet evet ısırsın.

Doruk : Öğk .

Maymun : Bir uyutmadınız be.

Telefonumu sessize alıp cebime attım ve babamla konuşmaya devam ederek şirkete gittik. Şirkete vardığımızda arabayı otoparka park ettik ve asansöre yürümeye başladık.

Mantık Evliliği (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin