8

10.8K 478 97
                                    


"Hangi hakla ?" Diyen Baran'la sessizce dinlemeye başladım. "Seni görmek istiyorum Baran." Diyen adamla sesinden yaşını düşünmeye başladım. Biraz yaşlıydı sanki. "Ben istemiyorum haydi selametle." Diyip telefonu kapadıktan sonra numarayı engelledi.

Sinir küpü bir şekilde dışarı çıktığında onunla konuşmanın pek sağlıklı olmadığını düşünüyordum ama konuşmazsam tüm gün böyle ben gerginlikten ölürdüm. Arabaya bindiğinde yan koltuğa oturdum. Arabayı çalıştırmaya uzanan elini tuttum.

Konuşmama gerek yoktu belki yanında olduğumu hissederse gerginliği geçerdi. Diğer elimi yanağına koydum ve uzanıp dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım.

Derin ve hızlı nefes alışverişleri yavaşlarken alnımı alnına dayadım. "Ben hep yanındayım." Dedim. Ne kadar güveniyordu bilmiyorum. Ya da bu işe babamları korumak için girdiğimi biliyor muydu bilmiyorum. Ama bana güvensin istiyordum.

Yavaşça geri çekildim ve arabayı çalıştırdı. Sanırım başarmıştım çünkü şu an çok daha sakin görünüyordu. Hiç tanımadığım bir adamı hayatıma dahil etmiştim ve onun duygularını önemsiyordum. Neyse bunu şimdi düşünmemeliyim.

Alışveriş merkezinin önünde durduğumuzda sessizdik. Arabadan inip el ele içeri girdik. Birkaç mağazaya girdikten sonra üstüme düzgün bir şeyler bulup kıyafetimi değiştirdim.

 Birkaç mağazaya girdikten sonra üstüme düzgün bir şeyler bulup kıyafetimi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beraber kasaya yürüdüğümüzde kartımı çıkartıp ödedikten sonra arabaya indik. Beraber şirkete gittiğimizde babamın odasına uğradım. "Ben geldim." Deyip yanına yavaşça adımladım. "Hoş geldin." Deyip bana sarıldı babam.

"Neden geldiniz izin alırsınız sanmıştım." Demesiyle bunu düşündüm. Cidden niye gelmiştik daha dün evlendik. "Baran'ın birkaç işi varmış." deyip gülümsemeye çalıştım. Onaylayan mırıltılar duyduğumda bugün çekim olmadığı aklıma geldi. Ben niye geldim cidden.

"Dün geceniz nasıl geçti ?" Deyip hin bir şekilde güldüğünde "Babaa seninle cinsel hayatımı konuşmayacağım." Dedim ve odadan çıkıp eşimin odasına gittim. Eşim de ağzıma çok yakıştı he.

Kapıyı tıklatıp içeriden "Gel" komutu gelince içeri girdim. "Bir sorun mu var Emir ?" Dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım. "Bugün çekim yokki ben neden geldim ?" Dediğimde durdu ve güldü. "Bilmiyorum." Deyip kahkaha attığında büyüleyici gülüşüne odaklandım.

"Ben bizimkilerle buluşup evden eşyalarımı alayım. Sen akşam işten çıkınca ara beni eşyalarımı size bırakıp yemeğe gidelim. Tabi istersen eğer." Deyip tepkisini izledim. Kafasını aşağı yukarı salladığında içimden geleni yapmak istedim.

Yanına ufak ufak adımlar atıp yanağına uzandım. Kafasını çevirmesiyle dudaklarını öpmüş oldum. Çok yumuşak ve güzeller. "Görüşürüz." Deyip geri çekildim ve kapıya ilerlemeye başladım. "Görüşürüz eşim." Dediğinde ufak bir kalbim tekledi.

Mantık Evliliği (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin