7

12.3K 546 148
                                    

++ : smut başladı demek
- - : smut bitti demek

Eve geldiğimizde aşırı gergindim. İçeri girdikten sonra Baran'ın mutfağa ilerlediğini gördüm. "Öncelikle yemek yiyelim. Kurt gibi açım." Dedikten sonra hızlı bir şekilde sandviç hazırladı. İkimiz de sessizce sandviçlerimizi yedikten sonra hala o kadar gergindim ki kusabilirdim.

Ayağa kalkıp yavaşça yanıma geldi. Elimden tutup beni de ayağa kaldırdı ve bir odaya götürdü. İçerisi içki doluydu. "Biraz içelim gerginliğin azalsın ama duracağın yeri bil sarhoş olmanı istemem." Deyip bir şarap aldı eline. "Sever misin ?" Dediğinde onayladım kafamla.

Adeta dilim tutulmuştu. Tek sorun içki çok tüketmememdi o yüzden bir kadeh yeterli olurdu. Odada tek bir koltuk vardı. O kadehleri doldurduktan sonra bileğimden çekti. Koltuğun yanındaki sehpaya iki kadehi bırakıp koltuğa oturdu. Bacaklarını hafifçe açıp bebek taşıyormuş gibi beni kucağına aldı.

Bacaklarım belini sararken yüzüm ona dönüktü ellerini belime yerleştirip orayı okşamaya başladı. Altımda şişen sertliği hissettiğimde içim bir hoş oldu. Kadehimi alıp kafaya diktiğimde o da aynısını yaptı.

İkimiz de birbirimize bakarken ağır çekimde hareket ediyormuş gibi dudaklarıma bakarak kafasını bana yaklaştırdı. Ben de ona kafamı yaklaştırdım ve yumuşacık dudaklarından alabildiğim en güzel tadı almaya başladım.

++

Öpüşmemiz gittikçe derinleşirken ayağa kalktı. Bacaklarımı beline ellerimi boynuna sardım ve beni götüreceği yeri bekledim. Dudakları o kadar güzeldi ki ısırdım. İnlediğinde daha da yükseldim ve bir kere daha ısırdım. "Çok sevdin galiba." deyip öpmeye devam ettiğinde inler gibi bir sesle "hıhım." Dedim.

"İnlemen boşalmama yeterli bebeğim." Derken bir odadan içeri girdik. Etrafıma bakmak istiyordum ama bu dudakları bırakmak aptallık olurdu. Sırtım yumuşak bir yerle buluştuğunda Baran üstümden kalktı. Bir çırpıda üstündekileri çıkarttığında sadece iç çamaşırıyla kalmıştı.

Üzerime tekrar eğildiğinde altımdaki şişkinlik direkt onu gösteriyordu. Kendini bana sürtünde inlememe engel olamadım. Bu çok iyi bir histi. Dudaklarımı öpüp boynumdan aşağıya öperek yol çizdi. Gömleğimi yavaş yavaş açarken sabrımın sonuna geliyordum.

Son düğmemi açtığında hafifçe sırtımı kaldırdım ve gömleği tamamen çıkarttım. Göğüsümü emerken aynı zamanda konuşuyordu. "O kadar güzelsin ki aklımı kaybedebilirim." Öptüğü yerleri ısırıyordu ve artık zevkten kuduruyordum.

Hızlıca pantolonumun düğmesini açıp çıkarttım. O da çekmeceden kayganlaştırıcı aldı. "Hadi artık Baran." Dedim. Sabırsızlanıyordum onu içimde hissetmek için. Kalçamdan tutup beni ters çevirdi ve altımda kalan son parçayı çıkarttı. "Hasiktir çok güzel." Dedi ve hafifçe vurmaya başladı.

Kafamı arkaya atıp yüzüne baktım. "Yap artık." Dediğimde güldü. "Sabırsız bebeğim." Dediğinde parmaklarını deliğimde hissetmemle kasıldım. Kalçamı yukarı kaldırdığında kafam yastıktaydı. "İt parmağını içime." Diye inlediğimde hırladı.

Parmağını soktuktan sonra biraz git gel yaptı bu o kadar zevk vericiydi ki ikinci parmağını soktuğunda biraz canım acısa da alıştıktan sonra daha büyüğünü istedim. Üçüncü parmağını da soktuğunda inlemelerim artmıştı. Git gelleri hızlandığında resmen boşalacak kıvama gelmiştim.

"Hadi gir artık içime Baran." Dediğimde kafamı ona çevirdim. Aletini gördüğümde hayatımdaki en büyük şeyi görmüş gibi hissettim ve birazdan o büyük şey beni dolduracaktı. Önümü döndüm ve elinden kayganlaştırıcıyı aldım. "Ne yapıyorsun ?" Deyip beni izlemeye başladı.

Mantık Evliliği (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin