O gün olan konuşmamızın üstünden 2 gün geçmişti ve bugün son günümüzdü. Bolca dolaşmış güzel güzel vakitler geçirmiştik. Baran bugün bana bir süprizi olduğunu ve güzel giyinmem gerektiğini söyleyip gitmişti.Şimdi kıyafet seçmeye çalışıyordum ve ne kadar başarılıyım bilmiyordum. Güzel giyinden kastı şıkmış öyle dedi. Çünkü ben ona güzel giyinmiyor muyum diye trip atınca böyle kıvırmıştı. Gözüme çarpan kıyafetlerimle aradığımı bulduğumu fark ettim.
Banyoya gidip göz kalemi sürdüm ve saçlarımı yaptım. Takılarımı da taktıktan sonra tamamım diye düşündüm. Herkese oranla kıyafet zevkim biraz daha farklıydı. Ama ben böyle giyinmeyi çok seviyordum.
Telefonumun çalmasıyla telefonumu açtım. "Efendim Baran ?" Dedim ve onu dinlemeye başladım. "Bebeğim aşağıdayım hadi gel." Dediğinde onaylayan bir mırıltı çıkartıp kapıya yürüdüm.
Odadan çıkıp aşağı indiğimde Baran'ı gördüm. O da bugün farklı görünüyordu. Gerçekten pijama giyse bile adamda şık görünüyordu. Eşim çok yakışıklı ve zengin. Tam olarak herkesin istediği ama ulaşamadığı şeydi.
Gidip ona sımsıkı sarıldığımda o da karşılık verdi. "Çok güzel olmuşsun." Deyip bana bir farklı bakmaya başladığında kafamı eğdim. "Sende öyle." Deyip gülümsedim. Belimden tutup beni bir arabaya yönlendirdi ve arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz ?" Dediğimde bana dönüp gülümsedi. "Süpriz bebeğim biliyorsun." Deyip önüne döndü. "Ne biliyim şaşırıp söylersin diye beklemiştim." Dediğimde seslice güldü. Bir insanın gülmesi bile karizmatik olur muydu ? Oluyordu işte.
Bir iki saat süren yolculuğumuzdan sonra Baran arabayı sağa çekti. "Şimdi gözlerini kapatmamız gerek. 15 dakikalık yolumuz kaldı." Dediğinde kafamı sağ sola salladım. "Olmaz çünkü göz kalemim bozulursa seni döverim." Dediğimde güldü. "Sıkmam." Deyince ona arkamı döndüm.
Gözlerime bir bez parçasını geçirdi. Arkadan bol bir şekilde bağladı ve arabayı çalıştırdı. Arkama yaslanıp beklemeye başladım. Meraktan çatlayacaktım cidden. Araba durduğunda heyecanlanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mantık Evliliği (bxb)
Mystery / ThrillerO soğuk , kalpsiz ve korkutucu bir adamdı. Ben ise kabukları olan bir insandım. Umarım o kabuklarımı kanatmak yerine kabuklarımı sarardı.