Biten çorba kasesini mutfağa koymaya gittiğinde iyi hissediyordum boğazımda hala çok hafif bir ağrı vardı o kadar. Yanıma geldiğinde ona döndüm. "Konuşalım mı ?" Dediğimde kafasını iki yana salladı. "Önce başka şeyler yapalım." Deyip beni kucağına oturttuğunda şaşkınca onu izliyordum."Bana öyle tatlı tatlı bakma yiyesim geliyor." Dediğinde güldüm. O da gülünce elini kumandaya uzattı. Televizyonda bir şeyler yapıyordu ama onu izlemek çok daha zevkliydi. Şarkı açtığını duyduğumda ekrana baktım. Isak Danielson - Power açmıştı. Kumandayı kenara bırakıp bana bakmaya başladı. (Multi)
Yavaşça yüzlerimiz yaklaşırken dudaklarımız birimiz konuşsa değecek biçimde durdu. Baran şarkının "You got power over me (Üzerimde gücün var.)" kısmını dudaklarını dudaklarıma değdirerek söylediğinde artık dayanabileceğimi düşünmüyordum. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Başta yavaşça birbirimize zarar vermek istemediğimiz öpücük gittikçe derinleşti ve dudaklarını koparırcasına ısırmaya başladım. "Bebeğim dudaklarım kopacak." Dediğinde çok ısırdığımı fark edip geri çekildim. Ama tadı o kadar güzeldi ki ne yapayım.
"Dudakların beni çıldırtıyor." Deyip öpmeye devam ettiğimde gülümsedi. Gülümsemesini öperken gamzelerini de öptüm. Beni kucağına alıp odaya taşırken merdivende beni duvara dayayıp daha derin öpmeye başladı.
İyi ki ben yere basmıyordum çünkü bacaklarım titriyordu resmen. Koşarcasına merdivenleri indikten sonra bir odanın kapısında beni yere bırakıp biraz da kapıya dayayıp öptükten sonra "Hemen geliyorum." Deyip gitti.
Birkaç dakika sonra elinde bir anahtarla geldiğinde kapıyı açtı. İçeride tek bir tane yatak vardı. Ama çok güzel görünüyordu.
Önce kenarda duran mumları yakmaya başladı. "Balayına gidemedik ben de balayını ayağımıza getirdim." Deyip mumları yakmayı bitirdiğinde beni yatağa çekti. O altta ben onun kucağında düştüğümüzde onu öpmeye devam ettim.
++
Bir insan sevişme sırasında bile mutlu edilir miydi ya. Bu adam tam anlamıyla harikalığın vücut bulmuş haliydi. Öpücüklerim yavaşça aşağıya doğru kaydığında üstündekini çıkarttım önce daha sonrasında dilimle kasıklarına kadar bir yol çizdim.
Pantolonunun düğmesine elimi attığımda yavaşça çözmeye başladım. O kadar yavaş yapıyordum ki çıldırıyordu. "Ben açarım." Deyip pantolona uzandığında güldüm. Pantolonu çıkarttığında yarı erekte olmuş sertliği iç çamaşırından bile belli oluyordu.
Elimi iç çamaşırının üstünden sertliğine dokundurduğumda kesik bir nefes aldı. Onu bu denli etkilemek o kadar hoşuma gidiyordu ki. Gözlerine baktığımda dikkatle beni izlediğini gördüm. Ağzımı iç çamaşırının lastiğine uzatıp dişlerimi geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mantık Evliliği (bxb)
Mystery / ThrillerO soğuk , kalpsiz ve korkutucu bir adamdı. Ben ise kabukları olan bir insandım. Umarım o kabuklarımı kanatmak yerine kabuklarımı sarardı.