Sabah uyandığımda Felix hala uyuyordu. Uyandırmaya kıyamadığım için bir süre onu izledim. Sonra kalkıp duşa girdim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltı hazırlarken mesaj geldi.
Kirmizidrama
Ulan serefsiz geceden beri ariyorum acsana onemli bi konu konusucam seninle aaYa bi kerede su telefonu elime aldigimda senden mesaj gelmis olmasa sasicam
Onemli dedigin konuda beni biyerlere cagirmaktir kesinKirmizidrama
Ya ayip degil mi kac senelik arkadasinim ben senin
Hakkaten kac sene olduNe biliyim kendin hesapla sal beni git minhoya anlat ne anlatcaksan bb
Kirmizidrama
Senden hayir bekleyende kabahat zaten 😡*Çevrimdışı.*
Cidden her sabah mesaj atıp duruyordu gece ne yaşıyordu acaba bu çocuk diye düşünürken Felix belimi saran kolları ve sırtıma yaslanan başıyla bana günaydın demişti. Ellerimle ellerini tutup "Günaydın, bende tam kahvaltı hazırlıyordum." dedim gülerek. Sonra Felix kollarını belimden çekti ve sandalyelerden birine oturdu. "Haha çalış o zaman köle." dedi alaycı ses tonuyla. Gülerek "Öyle hemen hazıra konmak yok beyefendi eksikler var o yüzden markete gidiceksiniz." dedim. Felix homurdanarak "Yaa ama seni izlicektim. Neyse tamam giderim." diyip yanağıma bi öpücük kondurdu sonrada kapıya doğru yürümeye başladı. Ayakkabılarını giyip evden çıktı.
Benim işim biteli yarım saat olmuştu, fakat Felix hala gelmemişti. Merak etmeye başlamıştım, ama belki kasada sıra vardır diye düşünüyordum. Balkona çıkıp hava almanın iyi gelebilceğini düşündüm. Balkondan dışarıyı izlemeye başladım. Tekrar telefonuma baktığımda 1 saat geçmişti neredeyse. Artık iyice meraklanmıştım. Anahtarı alıp evden çıktım ve marketin yolunu tuttum.
Civarlardaki tüm marketlere bakmıştım ama hiçbirinde yoktu. Panik olmaya başlamıştım ve telefonuma mesaj gelince eğer Hyunjin'dense onu döveceğimi içimden geçirip telefona baktım. Felix'ten miydi?
Brownilix
Merhaba "Bluesung"
Felix'i çok merak ediyor olmalısın.
Ah Felix benim yanımda meraklanma.
Kim olduğumu soracak olursanda sorma.
Son ses Felix'in sesini duyman için arıyacağım.*Brownilix arıyor."
"Jisung lütfen yardım et nolursun kurtar beni Jeon-"
Jeon dedikten sonra telefon kapanmıştı. Kahretsin Felix kaçırılmıştı. Ama Felix'i napıcaklardı ki? Chan'ı aradım.
"Chan. Felix kaçırılmış. Chan Jeon dedi ama devamını getiremedi bişey yapın."
"Ne? Ne diyorsun sen Jisung? Bize gel çabuk." dedi ve telefonu kapattı.Koşar adımlarla Chan'ın evine doğru yürümeye başladım. Chan'ın evine vardığımda ağladığımı yeni fark etmiştim. Hatta öyle ağlamışım ki, gözlerim kızarmış. Chan söylemeseydi fark etmicektim. Chan Felix hakkında ne biliyorsa araştırdı. Felix'in instagramında gezerken 2018 yılından kalma bi fotoğraf buldu. Fotoğrafta Felix ve bir kız vardı. Chan kızı inceledikten sonra Felix'in takip ettiği kişilere baktı. Sonra bir hesaba tıkladı. "Lee Chaeryeong," diye konuşmaya başladı. "Lee Chaeryeong, Felix'in kuzeni. Aradığımız kişiyi Felix tanıdığına göre, belki kuzenide tanıyordur. Neden sormayalım?" dedi ve Chaeryeong'a bir mesaj attı.
"Felix hakkında konuşmamız gereken önemli bir konu var. Kore'deysen ve müsaitsen akşama doğru attığım konumda buluşalım."
*Konum*-
Yeni bolum atma perileri falan gelmis
5 okurum var ne guzel 💓
Aksiyon yazim dedim
Neyse byyss 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Past - Jilix
Fanfiction~Çocukluktan beri çok sevdiği yakın arkadaşı Felix'le ailesi yüzünden görüşemeyen Jisung, yıllar sonra çalıştığı kafede Felix'le karşılaşır... -Angst- TAMAMLANDI -130722 -110822