[15]

175 19 7
                                    

Ya hayır gecenin bu saati kim neden nereye bizi çağırıyordu ki?

"Of Felix yarın gitsek olmuyo muydu?"
"Olmuyomuş aşkım şimdi gidiyoruz." dedi ayakkabılarını giyerken. Bende ayakkabılarımı giyince evden çıktık.

"Uzak bir yere mi gidicez ona göre motoru alcam" dedim. "Hm, çokta uzak sayılmaz şu taraftaki sahilin oraya gidicez." dedi. "Ulan gece gece ne sahili kim çağırdı Allah aşkına ya?" dedim. "Ya Jisung sus işte çağırdılar gidelim." dedi. "Tamam tamam sen istiyosan gidelim madem." dediğimde sahile doğru yürümeye başladık.

Tam kumlara bastığımız zaman Felix arkama geçip gözlerimi kapattı. "Lix? N'oluyo?" dedim. "Birazdan öğreneceksin." diyip yürümeye başladı.

"Hazır mısın?" dedi. "Hazırım?" dedim. Gözlerimi açtığında bizimkiler önümde ellerinde pastayla dikilmiş, gülerek bana bakıyorlardı. Ah sahi bugün 14 eylüldü, doğum günüm...

Güldüm. Pastanın mumlarını üflemem için pastayı bana uzattı Minho. "Dilek dilemeden üfleme ha." dedi Hyunjin. Bende dilek dileyip üfledim.

Pastayı yedikten sonra, ayaklarımızı denize doğru uzatıp kumlara oturduk. Hiçbirimiz konuşmuyorduk.

"Ben gidiyorum." dedi Chan. "Bende seninle geliyorum." dedi Changbin. Gittiler. "Bizde gidelim o zaman." dedi Seungmin. Jeongin'le beraber ayağı kalktılar. Vedalaşıp sahilden çıktılar. Hyunjin, Minho, Felix ve ben kalmıştık sahilde. Bir süre öylece oturduktan sonra evlere gitme kararı aldık.

Eve girdiğimde telefonumun nerde olduğunu hatırlamaya çalıştım. Ah sahi fırlatmıştım dimi... Odama girip telefonu attığım yere baktım. Sahiden paramparça olmuştu. Felix gülmekten kendini yatağa attığı sırada, telefonun sim kartını yerinden çıkardım. Arabanın yanında telefonda almam lazımdı. "Lix saat kaç?" dedim. Gülerek telefonunun ekranını gösterdi. '00:53' ah bu saatte hiçbiyer açık olmazdı ki. Herneyse yarın gidebilirdim.

Üzerimi değiştirip yatağa yattım. Felix'de yanımda yatıyordu. O kadar uykum vardı ve yorulmuştum ki, gözlerimi kapadığım am uyumuşum. Rüyamda ne gördüğümü bile hatırlamıyorum...

-

Bunee en kisa bolum oldu bu saka miİlham perilerim gelmiyo imdat 😥Yeni fic yazmaya baslasam okur musunuzHeran final yapabilir bu nasi devam etcem bilmiyorumNeyse byee 💓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunee en kisa bolum oldu bu saka mi
İlham perilerim gelmiyo imdat 😥
Yeni fic yazmaya baslasam okur musunuz
Heran final yapabilir bu nasi devam etcem bilmiyorum
Neyse byee 💓

You Are My Past - JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin