Baslamadan once
Lutfen yorum yapin yorumlariniz yazmak icin heyecanlandiriyo 😭-
Peşinden gidip yatağına oturdum. Dolabının yanındaki bavulunu alıp yatağın üstüne koydu. Sonra arkasını dönüp dolabını açtı. Bir süre dolabın önünde dikildikten sonra eline eşyalarını alıp bavulun yanına koydu ve, "Sana zahmet olcak ama şunları katlayıp bavula koyar mısın? Sonuçta 'yardım etmeye' geldin değil mi?" dedi gülerek. "Sen yeterki iste aşkımm!" deyip öpücük gönderdim gülerek. Gülerek arkasına döndü. Bende eşyaları yerleştirmeye başladım.
İşimiz bitince bavulunu alıp kapının önüne doğru yürüdük. Koridorda arkasından yürürken götüne bir tane vurdum. (🤭) Sırıtarak bana döndü ve, "Aa ayıp ediyosunuz ama beyefendi, bilseydim ben arkanızdan yürürdüm." dedi. Gülerek "Hayhay efendim müsade sizin." diyip önüne geçtim. Gülerek aynısını bana yaptı. (🤭) "Hadi gidelim sonra daha rahat yaparsın ne yapcaksan." dedi gülerek.
Kapının önüne çıkıp motora bindik. "Sanırım bir araba alma zamanım geldi." diye mırıldandım motoru çalıştırırken. Eve gidince babamdan biraz para isteyebilirdim. Zaten biriktirdiğim maaşımda duruyordu. Bir şekilde hallederdim.
Eve geldiğimizde dolabımın boş olan tarafını açıp, "Eşyalarını buraya koyabilirsin." dedim. Kabul edip eşyalarını yerleştirirken, telefonumu alıp babama yazmaya başladım.
Jisung
Baba birşey söyleyebilir miyim?
*iletildi 19:42*
*Görüldü 19:45*Babam
Söyleyebilirsin. Konu ne?Jisung
Bir miktar paraya ihtiyacım var. Atabilir misin dicektim.Babam
Tamam atıyorum.Jisung
Teşekkürler.
*Görüldü 19:48*Hesabıma baktığımda babam yeterli olan paradan daha fazlasını atmıştı. Şaşırmıştım, babam beklenmeyen hareketler sergiliyordu. Yarın çekmeye giderim diye düşünüp yatağıma uzandım. Felix'te işini bitirmiş olucak ki, oda yanıma yattı.
Ona döndüm, bana döndü. Bir süre gülerek birbirimizi izledik. Biz birimizi izlemeye devam ederken telefonuma mesaj geldi. Göz devirip telefonumu elime aldım.
*minatozaki.snaa_ size bir mesaj göndermek istiyor!*
Bu kimdi ki? Chate girip mesaja baktım.
minatozaki.snaa_
Merhaba, birsey sormak istiyorum
Sevgilinle cok yakınsınız ve benimde hoslandigim bi kız var
Ona acilmam icin taktik verebilir misiniz dicektim
Umarim rahatsiz etmemisimdir
*görüldü 20:37*jisungiew_
Huh sorun degil
Bence once destekleyip desteklemedigini ogrenmelisin
Sonrasi kotu sonuclanabilir
Bir gelisme oldugunda yazabilirsinnminatozaki.snaa_
Tesekkurlerr
*beğenildi*❤"Minatozaki Sana hm?" dedi Felix. Alaycı bi ifadeyle suratına baktım. "Ya ne bakıyosun öyle tanıdık geldi ismi. Hem sana neden yazmış ki?" dedi. "Sevdiği bi kız varmış. Ona açılmak istiyomuş nasıl açılabilirim dedi. Bende dedim git yapış dudaklarına çek içine." dedim dalga geçerek. "Yaa biraz ciddi olsan şaşırıcam. Hem o Chan hyungun arkadaşıydı şimdi hatırladım." dedi. "Hm olabilir bak hesabında Chan hyungla bir fotoğraf var." diyip telefonu gösterdim. "Ha şu Sana..." diye mırıldandı. "Hangi Sana kaç tane Sana tanıyorsun yada Chan'ın kaç tane Sana adında arkadaşı var?" "Oyy sen sinirlendin mii?? Bana lez Sana diye tanıtmıştı zaten kızı." dedi gülerek. "Ne sinirlencem be sende gay değil misin sonuçta?" dedim. "Yalnız ben bisexim aşkım." dedi gülerek. Gülerek yüzüne baktım, kafasını kolumun arasına aldım. Saçlarıyla uğraşmaya başladım.
O kollarımda yatıp ben saçlarını okşarken birbirimize bakıyorduk. Tam öpmek için dudaklarına eğilmiştim ki, telefonum çalmaya başladı. Kimin aradığına baktım, Minho'ydu. "Ulan sizde bi" diyip, fırlattım telefonu. Kırılmış olmalıydı, ama umrumda değildi. Felix şaşırmış gözlerle bana bakarken yapıştım dudaklarına. Bir süre sonra oda karşılık verdi. Alt dudağını dudaklarımın arasında aldım, ki bu sefer onun telefonu çalmaya başladı. "Jisung, ailem olabilir, bakmam lazım." dedi.
Karşıda kişi bişeyler dedikten sonra Felix, "Tamam geliriz." diyip telefonu kapattı ve bana hadi hazırlan biyere gidiyoruz dedi...
-
Sunlara bakin cok tatlislarr 😭
Neyse iste oyle
Yb atarim yine bi ara
Gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Past - Jilix
Fanfiction~Çocukluktan beri çok sevdiği yakın arkadaşı Felix'le ailesi yüzünden görüşemeyen Jisung, yıllar sonra çalıştığı kafede Felix'le karşılaşır... -Angst- TAMAMLANDI -130722 -110822