Baslamadan once eger yazimi sevdiyseniz onceki bolumde soyledigim fice baslayin derim cunku bunu final yapmayi dusunuyorum 💗
-
Sabah uyandığımda Felix hala uyuyordu. Uyandırmaya kıyamadım ve sessizce ayağa kalktım. Lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra tekrar odaya girdim. Üstüme giyineceğim şeyleri seçerken Felix uyanmış ve beni izlemeye başlamıştı.
"İzlediğini söyleseydin tshirtümü falan çıkarırdım öyle tshirt üstünden bişey anlamazsın."
"Hep dalga geçiyosun benimle küstüm hıh."
"Ay sen bana küstün müü? Ben bilirim kendimi nasıl affettirceğimi."
Yanına gidip dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Sırıtarak "Tamam barıştık." dediğinde gülmemi tutamadım. "Sus be hem sana telefon almamız lazım dün fırlatmıştın ya." dedi.
"O yüzden giyiniyodum zaten hadi sende kalkta gidelim."
"Tamam kalkıyorum."
Felix'de üzerini değiştirdikten sonra evden çıktık. Yakınlardaki bir avmye girdil ve bir teknoloji mağazası aramaya başladık. İlk bulduğuma girip hoşuma giden bir telefonu aldıktan sonra çıktık. Avmnin çıkışına ilerlerken, Felix ileriyi işaret edip,
"Aa baksana Minatozaki Sana değil mi bu?"
"Aa evet Sana. Yanındaki kız kim acaba? Hadi gel yanlarına gidelim."
"Ama daha tam olarak tanışmıyosunuz ayıp olmaz mı?"
"Yinede konuştuk ama."
"İyi tamam."
Kızların yanına gittikten sonra Sana, beni görür görmez tanıdı ve hemen konuşmaya başladı.
"Aa Han Jisung! Burda ne işiniz var?"
Yanındaki adını bilmediğim kız, sorgulayıcı bakışlarla bir Sana'ya birde bana bakıyordu. Şüphelenmiş gibi gözüküyordu bu yüzden Felix'i tanıtmalıydım.
"Selam Sana. Benim telefonum kırılmıştı da sevgilim Felix'le yeni almaya geldik."
Yanındaki kızın rahatladığını hissetmiştim.
"Merhaba Felix, ben Sana. Buda sevgilim Momo." Momo'yu tanıkırken bana dönüp göz kırpmıştı. Vayy Momo güzel bir kızdı ve gayet yakışıyorlardı bence.
"Merhaba." dedi gülümseyerek Momo.
"Felix sen bana bi yerden tanıdık geliyorsun. Sanki ismini duymuştum ama hiç konuşmamıştık.
"Evet evet, ben Chan Hyungun arkadaşıyım kendisi çok bahsederdi senden."
"Haaa evet Chan. Bayadır Chan'lada konuşmuyoruz yazmak için bahane buldum. Gel seni boğarken resim çekicem haha."
"Olur." diyerek gülmeye başladı Felix ve Sana'nın yanına gitti. Sana Felix'in boynunu kolunun altına alıp kameraya bakarak fotoğrafı çekti. Chan'a atıp yazmaya başladı,
"Lix'in elimde biraz daha yazmamaya devam edersen onu sevgiye boğarım ahahhah 😘"
Eğlenceli bir kızdı aslında. Takılmak fena olmazdı. Momo gözleriyle Sana'ya bişeyler söyledikten sonra Sana, "Bizim biraz işlerimiz var. Sizinle sonra görüşürüz. Hoşça kalın." diyerek yanımızdan ayrıldılar. Bizde eve doğru yürümeye başladık...
-
Samo cok baska benim icin arkadaslar 😘
Kimse diger yazdigim fici okumuyo uzuldum
Bu fici final yapicam sanirim diger bolum yuksek ihtimalle final olabilir
Sizi seviyorum sizde beni sevdiyseniz diger ficimdw daha aktif olucam gorusuruzz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Past - Jilix
Fanfiction~Çocukluktan beri çok sevdiği yakın arkadaşı Felix'le ailesi yüzünden görüşemeyen Jisung, yıllar sonra çalıştığı kafede Felix'le karşılaşır... -Angst- TAMAMLANDI -130722 -110822