Eve geldiğimde kafamı yastığa koyduğum an uyumuşum. Sabah başımdaki inanılmaz ağrıyla uyandığımda tekrar uyumak için kafamı yastığa gömdüğüm sırada telefonum çalmaya başladı. Felix arıyordu.
Telefonu açıp konuşmaya başladım, "Efendim Felix."
"Uyandırdım mı yoksa?"
"Yok bende tam kalkıcaktım zaten, sen neden aramıştın?"
"Ben şey dicektim, dışarda işlerim varda tek başıma gitmek çok sıkıcı oluyor, gelmek istersen söyliyeyim dedim."
"Ah, olur ama bekleticem çünkü daha yataktan ayağımı bile kaldırmadım."
"Tamam önemli değil, hazır olunca ara beni, görüşürüz."
"Görüşürüz."Telefonu kapattıktan sonra bildirimlere baktım. Yuh Hyunjin'den 137 mesaj vardı. Kesin benden sonra uyumamışlardı, ve saçma sapan sesli mesajlar atmışlardı. Tahminimde yanılmamıştım, fakat son ses kaydını az önce atmıştı. Açıp dinlemeye başladım.
Dramabey
Sesli mesaj*
"İNANAMIYORUM DÜN SANA MİNHO'YLA SALAK SAÇMA ŞEYLER ATMIŞIZ VE HERŞEYİ HATIRLAMAYA BAŞLADIM SANA BUNLARI ATTIKTAN SONRA MİNHO BANA BİR SÜRÜ İLTİFAT ETTİ SONRA DUDAKLARIMA YAPIŞTI BİRDEN VE EVLEN BENİMLE DEDİ BENDE OLUR DEDİM ARTIK EVLİYİZ."Hala kafası düzelmemiş belliydi, çok hızlı konuştuğu için rap yapıyormuş gibiydi. Bence okulu bırakıp seçmelere girip tekrar bunları saçlamasın kazanır. Saçma sapan bişeyler yazıp telefonu yatağa fırlattım. Hemen hazırlanmaya başladım.
İşim bittikten sonra evden çıkarken Felix'i aradım. Avmnin önünde buluşalım dedi bende kabul edip avmnin önüne doğru yürüdüm.
Felix'le buluştuğumuzda avmye girip Felix'in işlerini hallettik. İşimiz bittikten sonra Felix, "Hadi birşeyler içelim sonra istersen sen eve geçersin." dedi. Kabul ettim ve bir kafeye doğru yürümeye başladık.
Kafeye girdiğimizde rastgele bi masaya oturup siparişlerimizi verdik. O sırada telefonuma mesaj geldi. Çıkarıp baktım. Hyunjin bir fotoğraf atmıştı.
Dramabey
Fotoğraf*
Yakaladim sizi cifte kumrular 😝😻Fotoğrafta Felix ve ben vardım. Hemen arkamı dönüp etrafı incelemeye başladım. Hyunjin ve Minho, sırıtarak bizi izliyordu. Benim onlara baktığımı görünce sırıtmalarını daha çok yüzlerine yayarak baktılar. Bu sırada Hyunjin öpücük gönderip sırıtmaya devam etti. Felix bana bakıp, "N'oldu?" dedi. Ona Hyunjin ve Minho'yu işaret ettim. Oda gülerek onlara baktı, ve telefonum titredi.
Dramabey
Ay randevunuzu bolduk kusura bakmayin ya neyse biz kacalim 😝Cakicam simdi hadi gelin sizde madem
Yazıp telefonu cebime soktum, ve arkamı döndüm. İkiside mutlu mutlu buraya doğru yürüyorlardı. O hallerini görünce gülmemi tutamadım ve birden gülmeye başladım. Gerçekten çok komiklerdi. Benimle beraber Felix'te gülmeye başlayınca gülüşünü özlediğimi fark ettim. Gerçekten değişen tek şey yaşıydı, o hala aynı Felix'ti.
Minho ve Hyunjin geldiğinde onlarda birşeyler sipariş ettiler. Sonra havadan sudan sohbet etmeye başladık. Birden aklıma Hyunjin ve Minho'nun neden beraber olabilceklerini sorgulamak geldi.
"Ee siz birlikte napıyorsunuz?" dedim. Hyunijn "Yaa Jisung sana söyledim ya biz artık çıkıyoruz diyee. İnsan bi hayırlı olsun der görüldü attın resmen şerefsiz." dedi. Felix şaşırmış bir şekilde, "Aa hayırlı olsun çok sevindim." dedi. Birden aklımdan Felix'in bunu anlayışla karşıladığı için acaba oda öyle olabilir mi diye düşündüm. Sonra pek üstünde durmayıp, "Dün sizi bıraktığımda kim bilir ne boklar yediniz." dedim. Minho ve Hyunjin birbirlerine baktılar ve tam konuşacaklarken, "Tamam tamam gerek yok." diyip onları susturdum.
İçeceklerimiz bitince hesabı ödeyip kafeden çıktık. Hyunjin birden "Hadi saçlarımızı boyatalımm." diyip bizi kuaföre doğru sürüklemeye başladı. Biz ağzımızı açmadan koltuklara oturtturdu ve kuaförün kulağına birşeyler fısıldamaya başladı. Sonra yanımıza gelip, "Hepinizin saç rengi size sürpriz olucak." dedi ve yandaki koltuklardan birine oturdu. Hyunjin'i asla vazgeçiremiceğimi bildiğim için sesimi çıkarmadım. Onun saç rengi bile ona sürpriz olucaktı.
-
Selamlae ben ve 7 okuyucum 💓Foto cok tatlis geldi koydumm
Uyelerin en cok hosuma giden sac renklerini yapmayi dusunuyorum
Neyse simdilik bu kadardi gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Past - Jilix
Fanfic~Çocukluktan beri çok sevdiği yakın arkadaşı Felix'le ailesi yüzünden görüşemeyen Jisung, yıllar sonra çalıştığı kafede Felix'le karşılaşır... -Angst- TAMAMLANDI -130722 -110822