Baslamadan once bolum atliyor olabilirsiniz dikkat edin diye uyarim dedim 😘
Somi'nin evi uzak değildi ama nedense bana çok uzak gelmişti.
Chaeryeong ve ben arka koltukta, Hyunjin ise ön koltukta oturuyordu. Chaeryeong adresi tarif ediyor, Chan sürüyor, Hyunjin büyük ihtimalle Minho'suyla yazışıyor, bense ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözlerle dışarıyı izliyor, gözyaşlarımı akıtmayıda ihmal etmiyordum. Ben dışarıyı izlerken telefonuma mesaj geldi,
Brownilix
Ee canın "Arkadaşını" bulmaya gelmicek misin?
Gelmesende olur Felix burda benimle çok mutlu.
Felix'in o gün ağzından kaçırdığı "kelime" yüzünden birdaha onun sesini duyamıcaksın.
Hatta ona ceza bile verdim.
Ama senin haberin bile yok.
Ne kadar acı.
*Görüldü*"Allah kahretsin." diye bağırdığımda herkes bana baktı. Chaeryeong "Noldu bişey mi var yalvarırım Felix'e bişey olmasın." dedi. Mesajları Chaeryeong'a gösterdiğimde ağlaması şiddetlenmişti. Hyunjin 'Banada ver' anlamında elini uzatınca telefonu eline bıraktım. Mesajları okuduktan sonra başını yukarı kaldırıp sabır diledi ve kafasını koltuğa vurdu. Chan bende bakıcam diyince onada gösterdim. Çok sinirlenmişti arabanın hızı artmıştı. Hyunjin "Chan sakin ol yoksa hepimiz burda gebericez. Felix'i görmeden ölmek istemeyiz." dedi.
Sonunda gelmiştik Somi'nin evine. Hızla arabadan indim ve kapıya doğru kararlı bie şekilde yürümeye başladım. Ağlamaktan perişan olmuştum ama umrumda değildi. Aynı şekilde Chan, Chaer ve Hyunjinde gelince kapıyı çaldım. Kapıyı bi kadın açtı ve, "Siz kimsiniz?" diye sordu. Chan, "Bizim kim olduğumuz önemli değil. Arkadaşımız kaçırıldı ve elimizde olan tek kanıt soyadının 'Jeon' olması. Sizin ablası yada kardeşi olabileceğinizi düşündük, ve sormaya geldik. Şimdi biz ne dersek cevap vericeksin." dedi. Somi olduğunu düşündüğüm kadın, "Tamam, ama içeri geçin lütfen." diyip içeri girmemiz için kenara çekildi.
"Ben Somi. Jeon ailesinin en büyük kızıyım. Aradığınız kişi Jungkook yada Soyeon olabilir. Soyeon ve Felix çok yakınlardı. Sonra Felix mesafeli davranmaya başlamış, Soyeon her gece bana anlatırdı. Üzülmemişti ama yinede birden olunca kırılmıştı. Jungkook bunları öğrenince Felix'in peşini bırakmamış, sizde biliyorsunuzdur buraları zaten. Eğer Jungkookdan şüpheleniyorsanız, en son 3 gün önce buraya geldi. Bir planı olduğunu geveleyip bodrum katından birşeyler alıp çıktı. Çok göremedim çünkü yanına gitmedim. Soyeon ise başka bir şehirde, okuluna devam ediyor. Bunları bize neden anlatıyorsun ki onun arkasında olman gerekmiyor mu diye sorarsanızda Jungkookdan nefret ediyorum. Zaten ailem burda yaşamasını istemedi ama zorla bende kalmaya başladı. Sürekli kavga ediyorduk, 1 hafta öncesine kadar. Ben gerçekten arkadaşınız için özür dilerim. Umarım ona kötü birşey yapmamıştır."
Chan dinlediği şeyleri kafasında toplarken, Somi bana döndü, "Sen, Han Jisung olmalısın. Soyeon Felix'in seni çok sevdiğini ve seni bulmak için bu şehire geldiğini anlattı." dedi. Vay be adımı duymayan kalmamış diye geçirdim içimden. Sonra Chaer'e dönüp, "Sende Chaeryeong olmalısın. Felix'in kuzeni olan. Jungkook'un odasında resimlerin vardı. Sana abayı yakmış sanırım. Tam bir orospu çocuğu." dedi. Chaeryeong, "Evet oyum, ve Jungkookdan nefret ediyorum odasındaki bütün resimlerimi yakın lütfen." dedi. Sonra Chan, "Biz, Jungkook'u nerden bulabiliriz?" diye sordu.
"Jungkook'un canı sıkıldığında takılmak için gittiği terk edilmiş ve daha bitmemiş bir inşaat binası var. Belki ordadır." dedi. Chan teşekkür etti ve evden çıktık. Çıkarken adreside aldık tabiki.
Arabaya bindik ve gitmeye başladık. Burası şehir dışında bi yerdi, daha yolumuz vardı. Bir süre sonra Hyunjin, "Vay be Jisung adını duymayan kalmamış. Umarım sevgili olmuşsunuzdur şu çocukla fena shipliyorum sizi." dedi. "Hyunjin sırası mı cidden?" dedi Chan. "Tamam be sustum." diyerek kulaklığını taktı Hyunjin.
Ve saatler sürebilecek olan yolculuğumuz başlamış oldu...
-
Oy feliximin basına bunlardami gelicekti 😭
Cok kisa mi bolum yaziyorum ya
Ama napiyim cok uzun geliyo QŞDÜGŞAÜGÖ
neyse byeyeyeye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Past - Jilix
Fanfiction~Çocukluktan beri çok sevdiği yakın arkadaşı Felix'le ailesi yüzünden görüşemeyen Jisung, yıllar sonra çalıştığı kafede Felix'le karşılaşır... -Angst- TAMAMLANDI -130722 -110822