34. Bölüm Ceylin'le Ilgaz'ın düğününden devam ediyoruz. Bağımsız bölümdür.
***
Nikah kıyılmıştı. Ceylin de Ilgaz da çok mutluydu. Nikahtan hemen sonra ilk danslarını yapacaklardı. Ilgaz ve Ceylin için gerçekten ilk danstı. Daha önce beraber hiç dans etmemişlerdi. Böyle bir şansları olmamıştı olaydan olaya, acıdan acıya koşmaktan.
Düğün gününü belirleyince Ceylin Ilgaz'a en azından evde denemelerini önermişti. Ama Ilgaz kabul etmemişti. "Madem şimdiye kadar dans etmedik, ilk dansımız düğümüzde olsun" demişti. Bu söyledikleri Ceylin'i güldürmüştü. "Gerçekten son romantiksin."
Ceylin birkaç arkadaşından onlar dansa başlar başlamaz yanlarına gelerek eşlik etmelerini rica etmişti. Dans konusunda Ilgaz'a güvenmiyordu, yarım bırakacağından veya hiç hareket etmeden duracağından endişeleniyordu. Başka bir yerde olsa bu kadar önemsemezdi ama gelin ve damat olarak herkes onlara bakacaktı.
Müzik başlayınca Ceylin biraz kaygılı ama gülümseyerek Ilgaz'a baktı. Ilgaz da ona gülümsedi. Uzanıp Ceylin'i belinden tuttu ve kendine çekti. Ceylin sıcacık gülümseyip kollarını Ilgaz'ın omuzlarına attı. Yavaşça dans etmeye başladılar. Ceylin'in tembihlediği üç arkadaşı hemen yanlarına gelerek onları çevrelenmişti. Ceylin'in endişesinin aksine Ilgaz hiç de fena dans etmese de, onları çevreleyen arkadaşlarının oluştuğu etten duvar sayesinde daha rahat hareket etmeye başlamışlardı. Ilgaz, Ceylin'i iyice kendisine doğru çekmiş, vücutlarını gelinliğin izin verdiği ölçüde birbirine yaslamıştı. Ilgaz başını iyice eğerek Ceylin'in başına yasladı. İkisi için de büyüleyici bir andı. Sarılmak gibiydi ama çok daha fazlasıydı. Hafif hafif hareket ediyorlar ama birbirlerinden ayrılmıyorlardı. Arkadan gelen müzik büyüleyici bir hava katıyordu. Bir an için onları izleyen onlarca kişinin içinde olduklarını unutmuşlardı. Ilgaz, Ceylin'in kulağına eğildi.
"Sana çok aşığım."
Ceylin gülümsedi. Yüzünü okşadı Ilgaz'ın.
"Ben de sana."
Uzanıp Ilgaz'ın dudağının kenarından öptü. Sonra ayaklarının ucunda yükselip Ilgaz'ın kulağına fısıldadı.
"Ama ben aşkımı başka şekillerde de göstermek istiyorum. Evimizde..."
Ilgaz yandan çapkınca gülümsedi.
"Sabırsızlanıyorum Ceylin Hanım."
Birkaç parçada daha dans ettiler. Sonrasında planlandığı gibi pasta kesilip konuklara ikram edildi. Son olarak fotoğraflar çekildi, vedalar edildi. Artık evliliklerinin tadını çıkarma ve dinlenme vaktiydi.
***
Evlerinin önünde arabadan indiler. Ilgaz, Ceylin'e baktı.
"Sanırım seni kucaklamam gerekiyor."
Ceylin kıkırdadı.
"Şimdi kucağında sadece eve girmem yeterli mi, yoksa yatak odamıza hatta yatağımıza kadar taşıman mı gerekiyor?"
Ilgaz güldü. Ceylin devam etti.
"Bence sen beni iç kapının önünde kucağına al. O kadar da hafif sayılmam. Ayrıca kocamı da ilk günden sakatlamak istemem."
"Haa sakatlayacaksın yani?"
Ceylin muzip güldü. Beraber aşağı indiler. İç kapının önünde Ilgaz, Ceylin'i kucağına aldı. İçeri girdiler. Ilgaz hızlı adımlarla yukarı çıktı. Ceylin gerçekten de göründüğünden ağırdı. Merdivenleri de çıkınca Ilgaz nefes nefese kalmıştı. Ceylin'i yatağa bıraktı. Kendi de yatağa oturdu. Nefesinin düzelmesini bekledi. Ceylin yatakta doğruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargı Eksik Parçalar
RandomYargıda eksik kalan, seyirci olarak zihnimizde tamamladığımız sahnelerinden kesitler.