Yine bağımsız bir bölümle karşınızdayım. Dizinin akışından devam ediyoruz.
Ilgaz, Ceylin'i Parla'yı kaçırmaya çalışırken yakaladıktan sonra neler olabileceğine dair, fragmandan esintiler de olan bir hikâye. 🌺
***
Ilgaz havaalanında Parla'yı yakalar. Eren'e Parla'yı gözaltına alma talimatını verir. Bu sırada Ceylin dahil tüm Erguvanlar donup kalmış şekilde olanları izler. Eren, Parla'yı götürürken Aylin itiraz edecek olur. Ilgaz araya girerek Aylin'in kolunu tutar ve doğru olanın bu olduğunu, Parla için elinden geleni yapacağını söyler. Aylin'in içinden bağırıp çağırmak gelse de ortamdaki gergin hava, bekleyen polisler ve bulundukları durum sebebiyle kendini tutmaya çalışır ve usul usul ağlar. Osman gelip Aylin'e sarılır ve Ilgaz'a bizi de mi gözaltına alacaksınız diye sorar. Ceylin tam bu anda kendine gelir. Ilgaz'a çok öfkelidir. Hızlıca Ilgaz'ın önüne dikilir ve kendinden emin şekilde konuşur."Burada gözaltına alabileceği tek kişi benim."
Ilgaz, Ceylin'in en ufak bir pişmanlık duymadığını fark edince daha da öfkelenir.
"Hala beni mi deniyorsun Ceylin!!"
Ceylin, Ilgaz'ın öfkesine karşı avukat kimliğine bürünür.
"Savcı bey, TCK 283/3, suçluyu kayıran alt ve üst soya, eş ve kardeşe ceza verilmez. Benden iyi biliyorsunuzdur. Şimdi gözaltına alsanız bile açık kanun hükmü karşısında bu kişiler bir ceza almayacak ki soruşturma yapsanız dahi takipsizlik kararı vereceksiniz,biliyoruz."
Ilgaz, Ceylin'in söylediklerinin hukuken doğru olduğunu zaten bilmektedir. Ama Ceylin'in bu üstten tavrı, tüm akşam içindeki hayal kırıklığı ve öfkeyi daha da büyütür.
Ilgaz cevap vermeyince Ceylin daha alçak bir sesle devam eder.
"Burada bulunanlardan yasada sayılmayan sadece ben varım. İsterseniz beni gözaltına alın."
Ilgaz hızla Eren'e döner.
"Eren! Aileyi evlerine götürün."
Ceylin'e döner ve kadını kolundan sıkıca tutar.
"Avukat hanım benimle emniyete geliyor."
Ceylin Ilgaz'ın kendisini gözaltına almasına bir an şaşırsa da bunu ondan beklediğini fark eder. Parla olayını ilk öğrendiğinden beri olacağını düşündüğü şey olmaktadır aslında. Bir yandan Ilgaz'ı ne kadar iyi tanıdığını düşünürken bir yandan da Ilgaz'ın bu katı yanı onu bir kere daha korkutur.
Ilgaz, Ceylin'in kolunu bırakmadan arabaya doğru yürür. Ceylin'in bu tutuş şeklinden dolayı hem kolu acır hem de siniri bozulur. Hızla kolunu savurarak Ilgaz'ın elinden kurtarır kendini. Arabaya vardıklarında ikisi de öfkeyle arabaya binerler. Birkaç dakika ikisi de konuşmaz zira birbirlerine o kadar öfkelidirler ki nefeslerinin düzene girmesi için beklemeleri gerekir. Ilgaz biraz daha sakinleştiğini düşündüğü anda konuşmaya başlar.
"Aklım almıyor Ceylin. Aklım almıyor. Elimizde video kaydı var. Herşey ortada! Sen kaçırsan nereye kaçıracaksın, neredeyse bütün ülkelerle iade anlaşması var. Bir şekilde bulunacak, geri getirilecek belli ! Küçücük kızı bilmediği ülkeye yollayıp orada da sersefil hale getirerek mi kurtaracaktın? Kaçak hale getirip bir daha ülkeye dönememesi, sevdiklerinden bir ömür uzak kalması mıydı amacın?"
Ceylin sessiz kalmaya çalışır. Ilgaz öfkesini ona kussa daha iyi olur diye düşünür. Şimdi öfkesi dinerse, belki sonrasında Parla'ya daha yumuşak davranabilir.
Ceylin'in cevap vermemesiyle Ilgaz sakinliğini yeniden kaybeder.
"Haydi Parla'yı kaçırmaya çalışmanı bir kenara bırakalım. Bana yalan söyledin! Beni kandırdın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargı Eksik Parçalar
RandomYargıda eksik kalan, seyirci olarak zihnimizde tamamladığımız sahnelerinden kesitler.