Fırtınadan Sonra

1.5K 56 31
                                    

Dizinin 6 ay sonrası gerginliğinden kaçalım. Ilgaz ve Ceylin ne olacak, bebek ne zaman gelecek, kim ölecek ...vs tüm gerilimi geride bırakalım. Önceki bölümlerle ilgisi olmayan bağımsız bir bölümdür.

***

Ceylin gecenin ilerleyen saatlerinde sıçrayarak uyandı. Hemen başını çevirip yanında uyuyan Ilgaz'a baktı. Birkaç saniye nefesini dinledi. Ilgaz derin uykudaydı. Yavaşça yataktan kalkıp sessiz olmaya çalışarak mutfağa geçti. Bir bardak su alıp sandalyelerden birine oturdu.

Yine aynı kabusu görmüştü. Bu kabuslar Pars'ın ölümüyle başlamıştı. Sonrasında tehdidin artmasıyla gün be gün artmıştı. Pars'ın Ilgaz'a mesajlarla dolu şekilde parça parça ortaya çıkan uzuvları Ceylin'in aklını kaçırmasına yol açacaktı neredeyse. Derya'nın hamile haliyle yaşadığı bu dehşeti ta içinde hissederken öğrenmişti kendisinin de hamile olduğunu. Bu durum da Derya'ya empati yapmasını aşmış, Ilgaz için derin bir korkuya dönüştürmüştü hislerini. 'Ya Ilgaz'a birşey olursa ya bebeğim babasını hiç tanıyamazsa?'

Bu süreçte Ilgaz'ı da hiç görmediği kadar tedirgin görmüştü Ceylin. Hem de en başından itibaren...

***

Ceylin, Özge için yaptıklarını elinden geldiğince saklamaya gayret etmişti. Ama yine her zamanki gibi Ilgaz olanları öğrenmişti. O gününün her bir ayrıntısını hatırlıyordu Ceylin. Tam Ceylin lavabodan çıktığı sırada Ilgaz evin dış kapısını adeta kırar gibi açarak girmiş ve Ceylin'i görür görmez bağırmaya başlamıştı. Ceylin başka birşeyin şokunu daha atamamışken Ilgaz'ın ateş saçan gözlerle ona bakması ve bağırması nefesini kesmişti. Ilgaz öfkesini kustuktan sonra hala Ceylin'den ses çıkmayınca eve girdiğinden beri ilk defa dikkatle Ceylin'e bakmıştı. "Anlat" demişti. "Sana söz vermiştim bunun için, anlat hadi, niye yaptığını anlamamı sağla,senin gözünden görmemi sağla Ceylin !" Ceylin'in buna verecek bir cevabı yoktu. Sadece özür dileyebilmişti.

Ilgaz; bir yanda deli öfkesi bir yanda Ceylin'in suç işlemiş olması aklına köşe kapmaca oynatırken koltuğa çökmüş Ceylin'in avucunda sımsıkı birşey tuttuğunu ancak fark edebilmişti. Sormaya gerek duymadan Ceylin'in avucunda tuttuğu şeyi çekip almıştı. Ne olduğunu anladığında ise bu sefer Ilgaz'ın nefesi kesilmişti. Tüm duyguları birbirine girmiş, aklı durmuştu. Elindeki hamilelik testine boş gözlerle bakmış, Ceylin'e bakıp bir cevap aramıştı. Ceylin'den bir tepki gelmeyince hızla banyoya gitmiş, testin paketini arayıp bulmuştu. Bulunduğu ruh haliyle elinden geldiğince sakince paketin arkasında yazanları okuyarak sonucun ne olduğunu anlamaya çalışmıştı. Anlayınca da elindeki testi ve paketi bir kenara bırakıp gözlerini kapatmış ve sakinleşmeye çalışmıştı.

Bir yanda Ceylin'in hamileliği, bir yanda Ceylin'in yaptıkları ve hem cezaevi hem mafya tehdidi hepsi beynine hücum etmişti. Ilgaz aklının uğultusunu bastırmak için insanüstü bir güç kullanmış ve hızla içeri geçerek Ceylin'e sıkıca sarılmıştı. Sımsıkı... Sanki kadını kendine ne kadar bastırırsa o kadar koruyabilecekmiş gibi...

Ceylin kısık bir sesle konuşmaya başlamış, kendini anlatmaya çalışmıştı.

"Özge'nin yerinde olsaydım, sana birşey yapmış olsalardı ben de öldürürdüm kim yaptıysa. Hayatımda yapacağım son şey olsa bile yapardım bunu. Özge'yi o halde görünce, nasıl korktuğunu anlayınca ve kendimi onun yerine koyunca aynı şeyi yapacağımı içimde hissedince onu başına geleceklerden kurtarmak istedim. Suç olduğunu biliyorum ama o an başka türlü davranamazdım. Özür dilerim kalbini yine kırdığım için."

Ilgaz, kadına cevap vermemiş, önce ciğerleri sökülüyormuşcasına tuttuğu nefesini vermiş ve Ceylin'e sarılmaya saçlarını okşamaya devam etmişti.

Yargı Eksik ParçalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin