Birlikte Bir Gece

2.3K 60 21
                                    

Ceylin ve diğerleri köşkün bodrumundan kurtarılmıştır. Ekip, katilin peşine düşse de , Derya savcının telkiniyle dinlenmek ve kendilerini toparlamak için dağılırlar.

Bu tek partlık hikaye Ilgaz ve Ceylin'in o gecesini daha ayrıntılı şekilde anlatmaktadır.

***
Ilgaz, evin önündeki koruma polisiyle konuştuktan sonra hızla içeri girerek Ceylin'e yetişti ve anahtarı çıkarıp kapıyı açtı. Ceylin ağır hareketlerle eve girdi. Ilgaz da dalgınca onu izledi.

İçeri girdiğinde Ceylin bir an durakladı. Gün boyunca bastırdığı, yok saydığı bir his kapladı içini. O mahzende deli gibi korkarak içindeki en ufak umuda tutunmaya çalışmak çok zor olmuştu ama başarmıştı. İşte şimdi evine girince bastırdığı korkusu birden içini kaplamıştı. Aklından tek birşey geçiyordu: "Evime bir daha gelemeyebilirdim. Bu eve tekrar ayak basamayabilirdim."

Bu düşüncenin yarattığı nefessizlik ve korku bir an elinin ayağının boşalmasına neden oldu. Ayakta duramayacağını anlayınca kendini hızla koltuğa attı. Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştı. Kendi içine o kadar dönmüştü ki, yanına gelip oturan Ilgaz'ı fark etmedi.

Ilgaz bir elini Ceylin'in sırtına koyup sakın bir sesle sordu.

"Ceylin... İyi misin?"

Ceylin, Ilgaz'ın dokunuşuyla irkilerek daldığı düşüncelerden sıyrıldı. Başını kaldırıp Ilgaz'a baktı.

"İyiyim. Sadece... Sadece ne yaşadığımı düşündüm bir an."

Ilgaz anlayışla baktı kadına.

"Çok zor birşey atlattık Ceylin."

Ceylin Ilgaz'ın yüzüne bakarken birden Ilgaz'ın bu süreçte ne yaşadığını düşündü. Gözlerine ve yüzüne bakılırsa çok uzun süredir uykusuzdu. Sahi, birkaç gün önce sorduğunda 'sana birşey olsa ölürdüm' diyen Ilgaz ne yaşamıştı onu bulmaya çalışırken?

Ceylin o an bunu daha fazla düşünmek istemedi. Oturduğu yerde hafifçe doğrulmaya çalıştı.

Ilgaz da bu arada ayağa kalkmıştı.

"Aç mısın Ceylin ? Yemek hazırlayayım mı?"

"Yok, gerek yok. Bir duşa girip uyumak istiyorum sadece."

Ilgaz anlayışla gülümsedi.

"Al benden de o kadar. Yani çok yorgunum ama günlerdir aynı kıyafetler üzerimde ve hiç duş almadım. Leş gibi hissediyorum. Sen gir, sonra da ben hızlıca bir duş alayım."

Ceylin başını sallayıp doğruldu. Yavaşça banyoya doğru yürüdü. Sonra birden durup Ilgaz'a döndü.

"İstersen beraber girelim duşa?"

Ilgaz bir an bekledikten sonra Ceylin'in yanına geldi ve elinden tutarak banyoya doğru yürüdü.

Banyoya girince ikisi de hızla kıyafetlerini çıkarıp oradaki çamaşır makinesinin içine attılar. Ilgaz önden suyu ayarlamak için duşakabine yöneldi. Kısa bir süre sonra Ceylin de yanına geldi. Ilgaz Ceylin'i tutup duş başlığının hemen altına getirdi. Yavaşça suyu açtı.

"Sıcaklığı iyi, değil mi?" Diye sordu. Ceylin cevaben başını salladı. Ilgaz bir an Ceylin'e baktı. Ceylin gözlerini kapatmış başından aşağı akan sıcak suyun tadını çıkarıyordu. Yüzünde yorgun bir tebessüm bile vardı. Ceylin'in bu hali Ilgaz'ı da gülümsetti.

Ilgaz yavaşça kollarını uzatıp Ceylin'in saçlarına dokundu. Hafifçe ovuşturarak iyice ıslatmaya çalıştı. Ceylin bir an gözlerini açtı. Ilgaz'ın eline şampuanı aldığını görünce mutlu mutlu gözlerini yeniden kapattı. Ilgaz Ceylin'in saçlarını yavaş yavaş köpürtmeye başladı. Hızlıca duruladı kadının saçlarını.

Yargı Eksik ParçalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin