Intro

11.2K 310 10
                                    

unicode

လောကကြီးမှာ အချစ်ကိုလူတေက ပုံစံအမျိုးမျိုးနဲ့သတ်မှတ်ကြသတဲ့ တစ်ချို့တေက အချစ်ကိုပေးဆပ်ခြင်းလို့သတ်မှတ်ကြတယ် ကိုယ်ချစ်တဲ့သူဆီက ဘာမှမမျှော့်လင့်ဘဲ ပေးဆပ်ရတာ အေးချမ်းတယ်တဲ့ ကျွန်တော်ကတော့ အဲလိုမဟုတ်ဘူး ကျွန်တော်လောကမှာ သက်မဲ့ ပစ္စည်း တေကို ပိုင်ဆိုင်ချင်စိတ်မရှိပင်မဲ့ ကျွန်တော်ချစ်မိတဲ့သူတစ်ယောက်ကိုတော့ရူးရူးမူးမူး ပိုင်ဆိုင်ချင်မိတယ် ဆိုရင်ကော ကျွန်တော်အတ္တကြီးရာကျမလား .........

......................................Jeon jungkook

အချစ်နဲ့ဆုံတွေ့ခဲ့ရပေမဲ့ တကယ်တမ်းအဲအချစ်က ကိုယ့်ကို စိတ်​​ချောက်ချားအောင်လုပ်နေတာ ဆိုရင် ရော တစ်ခြားသူတေတော့ မသိဘူး ကျွန်တော်တော့ အချစ်ရဲ့ဝေးရာကိုသွားဖို့ လမ်းကိုရွေးချယ်မိမယ်ထင်တယ် ချစ်တဲ့သူရဲ့ အမုန်းကိုခံယူရမှာထက်စာရင် ချစ်သူကို အဝေးကနေ ကြည့်နေတာက ခံသာသေးတယ်မလား.............

.........................................Kim seokjin 

zawgyi

ေလာကႀကီးမွာ အခ်စ္ကိုလူေတက ပုံစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႕သတ္မွတ္ၾကသတဲ့ တစ္ခ်ိဳ႕ေတက အခ်စ္ကိုေပးဆပ္ျခင္းလို႔သတ္မွတ္ၾကတယ္ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူဆီက ဘာမွမေမွ်ာ့္လင့္ဘဲ ေပးဆပ္ရတာ ေအးခ်မ္းတယ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အဲလိုမဟုတ္ဘူး ကြၽန္ေတာ္ေလာကမွာ သက္မဲ့ ပစၥည္း ေတကို ပိုင္ဆိုင္ခ်င္စိတ္မရွိပင္မဲ့ ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္မိတဲ့သူတစ္ေယာက္ကိုေတာ့႐ူး႐ူးမူးမူး ပိုင္ဆိုင္ခ်င္မိတယ္ ဆိုရင္ေကာ ကြၽန္ေတာ္အတၱႀကီးရာက်မလား .........

......................................Jeon jungkook

အခ်စ္နဲ႕ဆုံေတြ႕ခဲ့ရေပမဲ့ တကယ္တမ္းအဲအခ်စ္က ကိုယ့္ကို စိတ္ေခ်ာက္ျခားေအာင္လုပ္ေနတာ ဆိုရင္ ေရာ တစ္ျခားသူေတေတာ့ မသိဘူး ကြၽန္ေတာ္ေတာ့ အခ်စ္ရဲ႕ေဝးရာကိုသြားဖို႔ လမ္းကိုေ႐ြးခ်ယ္မိမယ္ထင္တယ္ ခ်စ္တဲ့သူရဲ႕ အမုန္းကိုခံယူရမွာထက္စာရင္ ခ်စ္သူကို အေဝးကေန ၾကည့္ေနတာက ခံသာေသးတယ္မလား.............

.........................................Kim seokjin

Jealousy Kills ( Completed ) Where stories live. Discover now