Ci:bu 10

13.3K 84 6
                                    

NURUL HUDA memimpin tanganku menuju ke kamar beradunya. Hatiku mula melonjak gembira walhal debaran semakin kuat bergetar kerna di saat ini aku rasakan seperti seorang pengantin baru yang bakal melayari bahtera asmara dengan isteri tercinta.

Aku melewati pintu bilik, dan terus menutup ala kadar. (Tombol pintu sudah rosak, walaupun ditekan pintu tetap akan terbuka.. so, tutup ala kadar je)

Nurul Huda berdiri berhadapan denganku, matanya yang bulat bersinar merenung ke arahku seperti memberi isyarat untuk aku terus bertindak. Ahhhh... mana mungkin aku melepaskan peluang yang terhidang. Setelah dua minggu kejadian terdahulu terjadi.. malam ini, aku perolehi dirinya kembali.

Aku memeluk tubuh Huda, mencium aroma lehernya untuk merangsang naluri kelakianku. Perlahan-lahan aku pagut lehernya hinggakan membuatkan dia mendesah kecil. Aku pindah bibirku ke bibirnya. Aku kucup bibirnya perlahan-lahan hinggakan dia membuka bibirnya. Kami saling mengulum lidah, bertukar liur. Kucupan yang awalnya lembut berubah menjadi liar dan ganas.

Tangan kananku mula menyasarkan dada dan manakala tangan kiri menampung belakang badannya. Tanpa melepaskan bibirnya, aku menyusup masuk dari bawah t-shirt yang sendat terus mencari teteknya yang mekar bulat... Arghh..Huda tak pakai coli... aku menyedari sejak dari awal lagi...

Aku melepaskan kucupan pada bibir Huda, melihat mata Huda yang semakin layu kerana di hambat nafsu membuatkan aku semakin berahi. Tanganku menyingkap baju t yang dipakai Huda ke atas hingga menampakkan tetek yang putih dan mekar. Jariku mula menyasar puting tetek yang mula mengeras. Aku menguli dan mengusap lembut. Ketika tu tangan kiri ku mula menjalar ke bontotnya. Huda semakin tidak keruan apabila bontotnya yang bulat dan tonggek itu diraba dan diuli oleh aku. Desahan nafas Huda semakin kuat.

Tangan Huda turut bekerja, menjalar ke dalam baju ku ... mengelus dan meraba puting dadaku.. Ciuman yang terlepas bertangkup kembali. Semakin ganas dan rakus. Huda begitu agresif seperti singa yang kelaparan mengulum lidahku hingga meleleh-leleh air liur kami berdua. Tubuh kami semakin terdorong ke tengah bilik... melanggar apa sahaja sehingga akhirnya kami rebah ke atas tilam yang pernah menjadi persetubuhan hangat kami yang sebelum ini.

Aku menindih tubuh Huda dan kemudian dia mengasak hingga tubuh kami berguling-guling.. Kini Huda berada di atas tubuh ku... tangan ku yang aktif meneroka tubuhnya semakin liar.. Aku mula perasan yang kain sarung batiknya telah terlondeh hingga ke kakinya. Kain yang telah terlondeh dilucutkan dari tubuhnya.. Tanpa dipinta, Huda menanggalkan T-shirt ...kini dia bertelanjang bulat di atas tubuhku yang masih berpakaian lengkap.

"Awakkk... buka baju please!!" rengek Huda sambil menarik baju melepasi kepalaku...

Aku mengikut sahaja kemahuannya. Pada masa yang sama Huda duduk mengangkang di atas perutku.. aku dapat rasakan dia mula menggesel buritnya ke atas perutku... geselan itu semakin meninggi ke dadaku dan... Huda berganjak betul-betul di atas muka ku..

Arghhh...kini burit Nurul Huda tepat di atas mulutku... aku melihat lubang cipapnya yang telah terbuka dan berlendir... nyata sekali dia begitu ghairah... burit yang menjadi igauan aku setiap malam.. Kelihatan ada bulu-bulu halus sudah tumbuh meliar di sekitar bibir dan atas burit Nurul Huda..tidak seperti sebelum ini burit Huda sentiasa dicukur licin. Nampak ada sedikit kelainan pada malam ini.

Burit Huda yang segar dan berair membangkitkan ghairahku.. aku terus menjilat dan menguli biji kelentitnya yang timbul sedikit... sesekali jariku menjolok ke dalam lubang buritnya membuatkan tubuh terangkat ke atas. Arghhh..arghhh.... Desahan Huda semakin kuat.

Beberapa minit aku terus menjilat dan menjolok lubang burit Nurul Huda... dan beberapa kali dia menjerit dan mengejang. Air mazi mula membanjiri ruang mulutku... Muka aku yang berada di kelangkang Huda memaksa aku menahan asakan dan tindihan tubuh Huda.. Dia seperti tidak mahu melepaskan aku... biar mukaku dihempap oleh buritnya... Nasib baik buritnya wangi dan tembam... hehehe...

Cinta ButaWhere stories live. Discover now