"esareti mahkum eden içindeki korkaklıktır"
Arabanın kapısını açarak arkamı döndüğümde servet ve üç kişilik ekip benim emrimi bekliyorlardı.
Onlara kısa bir göz atarak telsizimi çıkartarak.
"servet ekib ile geri çekilin merkeze dönün ben haledeceğim" dediğimde"tamam başkomiserim"dedi. Ekip arabası geri geri giderek büyük viladan uzaklaştığında önüme dönerek kapıda bekleyen korumalara baktığında kapıyı açtıklarında içeriye girip büyük holden içeriye girip görkemli salona girdğimde dört koruma ve siyah koltukta oturan üstünde siyah gömlek yakaları açık ve siyah pantolon vardı. Elinde viski bardağı ile büyük camdan dışarı bakıyordu
"çıkın" dedi erkeksi gür sesi ile. Korumalar beş saniyede Evi terk etiklerinde yanına giderek karşısında durarak elindeki bardağı alarak yan sehpaya bıraktım.
"çok içiyorsun" kirpiklerinin altından bana bakarak gülümsedi.
"senin yokluğun beni sarhoş ediyor komserim" dediğinde ona bakıyordum.
"sevkiyatı durdur" dedim ona dik bir şekilde bakarak.
"durdurmasam" dedi ayağa kalkarak.
"acımam biliyorsun" dedim kolarımı birbirine bağlayarak. Elini belime koyarak beni kendisine çektiğinde onu izliyordum.
"bilmez miyim sadece bana acımıyorsun" dedi nefesinin boynumda hissediyordum.dudaklarını boynumda sürterek cenenemi öptüğünde bende kolarımı boynuna doladım.
Cenesini tutarak yüzünü yüzüme yaklaştırdım.
"ben uyarımı yaparım seçim sana kalmış" dedim dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Dili ağzımda dolaşırken belimden tutarak beni kucağına aldığında bacaklarımı beline sardım.
Bir Eli ile belimi tutarken bir yandan da diğer Eli ile pantolonumu açarak elini içeri sokarak bacak baldırlarımı okşuyor ve sıkıyordu.
Merdivenlerden yukarı çıkarken bende bir yandan üstündeki gömleği çıkartıyor bir yanda da yapılı vücüdünu okşuyor elimi sırtında gezdiriyordum.
Yatak odasına geçerek beni yatağa yatırarak bir yandan soyarken bir yandan da ateşli bir şekilde öperken ikimizde çıplak kalana kadar soyunduktan sonra Dudakları önce cenemi sonra gerdanlığımıdan aşağa doğru kayarak öperken odada inleme seslerimiz birbirine karışıyordu.
Dudaklarını baldırlarımda hissediyorum. Bacaklarımın iç kısımlarını dudaklarını bastırırken resmen sanki ilkez onun ile yatamışım gibi hissediyorum.
"bana neler yapıyorsun komiser seni zevkten bayıltana kadar sikeceğim" dediğinde inlemelerimiz büyümeye başlamıştı.
Deliğimi yalayarak aletini deliğmde sürtüğünde bacak aralarım yanıyordu. Aletini deliğime dokarak içime girdiğinde inlemelerimiz birbirine karışıyordu.
"ahhh semih ahhh" içime gel git yaparken resmen zevkten dört köşe olmuştum.
Zevk noktalarıma vuruşlar yaparken bir yandan da aletimi okşayıp çekiyordu.
Sonunda içime boşalırken bende onun eline boşaldım.
"karadayılığın hakını veryorsun semih" dediğimde gülümsedi ve beni sert bir şekilde öperek bacaklarımı okşadı.
"sende komserliğin hakını vermiyorsun" dedi "ikinci tur" dedi beni yeniden öperek.
Yeni kurgu hayırlı olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADAYI - BXB(Düzenlendi)
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Başkomser Eren korkmaz ve mafya lideri semih acaroğlunun aksiyon hikayesi. +18 içeriklidir. #1 - sek(4 Mayıs)