Ruhumda infilak eden bir ateş vardı.
Gözlerimde düşen yaşlar da benim mezarımın sularıydı.
Ansızın yüreğime giren hisler beni yok ediyordu. Çığlık atıyordum, bağırıyordum.kırıp döküyordum. Ama boşa bir gayret. Çünkü onu içimden çıkaramıyordum. Ama ona da gidemiyordum.
Gidersem ihanet kalırsam esaret olurdu.Bü yüzden sessiz Kaldım. Bekledim...
Sabah ilk işim kendimi yıkayıp cay demlemek olurken derin bir nefes aldım.
Pencerenin önüne gelerek dışarı baktım. Siyah araba ordaydı. Bir haftadır orada duruyordu. Takip ediyordu. Nereye gidersen bir gölge misali peşimdeydi. Derin bir nefes vererek çayımı alarak balkonda çıktım.
Bugün tatil iznim vardı. Sigaramdan bir packet çıkartarak dudaklarımın arasına koyarak mermerin üzerinde ki çakmağı alarak ateşledim.
Derin bir nefes çektim. Cayımdan bir yudum aldığımda arabaya bakıyordum.
Dikiz aynasında yüzü görünüyordu. Gözleri kapalı kollarını birbirine sarmıştı.
Bir fırt daha içime çektikten sonra gözlerimi kapattım.
Bir kaç dakika sonra çalan telefon ile gözlerimi açtığımda arayan başımı belası servet olduğunu gördüm.
"ne var servet" dedi telefonum açarak.
"komserim işiniz yoksa bugün bir şey yapalım mı Ali de geliyor" dedi sesi de heycan ve istek mi vardı?
Ali maliye şübedeki polis arkadaşımızdı. Servet ile aynı mahalle de kalıyorlardı. Ali pek konuşan biri değildi. Genelikle Soğuk ağır başlı sert biriydi. Bilmiyordum Ali ile pek konuşlukluğum olmadığı için. Genelikle servet Ali ile konuşur ilginç bir şekilde Ali de sadece servet ile konuşurdu.
"tamam araba ile gelecekseniz alın beni" dedim. Sigarımı bitirip mermere bastırarsk çay altlığa koydum.
"on dakika ya ordayız" dedi. Telefonu kapatarak içeri girdim. Üstüme siyah kargo pantolon yeşil bir tişört giydikten sonra asker botlarımı giyerek telefonumu sigara paketimi cüzdanımı ve anahtarımı alarak evden çıkarak aşağa indiğimde Dikiz aynasında Gözlerimiz kesişti. Uyanmıştı.
Beyaz araba tam önümde durduğunda sürücü koltuğunda Ali baş hareketi ile Selam Verdi.
Araba ya bindikten sonra arabayı Avm ye sürürken arabanın içinde kimse konuşmuyordu.
Ali kaçamak bakışlarını servet e atarken servet camdan dışarı bakıyordu.
Hiç bir şey anlamamıştım. Günüm ev için bir kaç eşya aldıktan sonra bir cafeye geçip oturduk. Gün boyunca beni takip ediyordu. Dışarı çıkıp cafeye girip bizim masamıza karşımıza oturarak gözlerini bana dikmişti.
Biraz muhabet sohbet derken akşam olumuştu. çocuklar beni eve bıraktılar.
Eve girdiğimde derin bir nefes alarak salona geçiyordum ki Birden kapı sert bir şekilde açıldığında Eli paramparça olmuş bir şekilde bana kanlı gözler ile bakan Semihi gördüm.
Kaşlarımı çatarak ona baktığımda derin nefes alıp veriyordu.
"dayanamıyorum artık" diye fısıldadı. Dizlerinin önüne çöktüğğnde gözleri kapanmak üzereydi.
"beni afetme ama kimseyi de sevme" dedi.
Bölüm nasıl dı sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADAYI - BXB(Düzenlendi)
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Başkomser Eren korkmaz ve mafya lideri semih acaroğlunun aksiyon hikayesi. +18 içeriklidir. #1 - sek(4 Mayıs)