17.bölüm

1.1K 53 6
                                    

Evet heyecanla beklediğiniz o ana geldiniz smuttt! başlayalım mı?

*

*

*

Bazen bir dokunuş sizlere hasret kalmış yıllar gibi gelebilirdi tıpkı şuan olduğu kalbim resmen onun dokunuşları ile göğüsümden firar edecek durumdaydı.

nefes alamıyordum. dudaklarımın üstündeki dudakları ağzımı araladığımda nefesim nefesi oldu.

dillerimiz hoyratça buluştuğunda otel odamıza girdiğimizde birden sırımı duvara yaslayarak beni öperken ona şehvet ve tutku dolu arzular ile karşılık veriyordum.

siktir!

beni sikmesini istiyordum. kalça aramdaki sıcak zevk suyumu hissettiğimde bedenimi bedenine yapıştırarak ellerim saçlarından gezindiğinde daha çok arzu bedenimi ele geçirmişti.

"semih "diye fısıldadım sesim onun ismi ile inler gibi çıktığında dudaklarımızı ayırarak parlayan sarı amber irislerine baktım.

"evet bebeğim böyle "dedi beni kucağına aldığında düşmemek için kollarımı boynuna sardım.

"semih beni sikmeni istiyorum beni çok fena becermeni istiyorum "dedim aklımdaki ve ruhumdaki o ahlaksız kişiliği ortaya çıktığında ellerin altındaki kalçalarımı sıktığında bir kez daha inledim.

"seninle öyle bir sevişeceğim ki bebeğim "dediğinde beni yavaşça odadaki yatağa bırakarak üstüme uzanırken "bu geceyi hiç unutamayacaksın""dediğinde üstündekilerini sonra benim üstümdekilerini çıkartarak birden beni yüz üstü çevirdiğinde kalça aramadaki nefesini hissettiğimde nefesimi tutum.

"semih "aynı şekilde onun ismi inlerken bu sefer dilini hissetim kalça aramı boyunca yalarken ellerim ile çarşafları sıkıyordum.

bedenimde onun hissettirdikleri vardı.

"ahhhh"inlemem odada yankılandığında şerefsiz herif resmen dili ile deliğimi becerdikten sonra eline tükürerek aletini sıvazlayarak büyük kalın aletini deliğimin başına yerleştirip yavaş yavaş içime girdiğinde onu hissettiğimde bedenimde haz daha büyüktü.

başta yavaş yavaş içime girdikten sonra hızlanırken "semi-ahhhhh"bedenime yayılan zevk dalgası beni çileden çıkartıyordu.

bir süre böyle devam ederken beni yüz üstü çevirerek üstüme eğilerek içime girdiğinde beni öperek gel git yapması ağzına inlememe neden oluyordu.

prostatlarıma vuran aleti bedenimde zevk çığlıklarına neden oluyordu.beni her pozisyonda sikerken sonunda içime bıraktığı nemlerini baş parmağım ile alıp yalarken eline attığı aletimi çekmeye başladığında bir süre sonra bende geldiğimde içimde bir volkan vardı.

aktif patlamaya çalışan bir volkan.

aletime eğilerek önce nemlerimi dili ile temilerken sonra aletimi ağzına aldığında ellerim saçlarını bulurken ağzında aletim ile gelgit yaparken gözlerimi kapatarak onun beni zevkten uçurmasını  bekliyordum.

sonunda ikinci defa boşladığımda bu sefer onun ağzına boşalmıştım.

derin bir nefes alarak gözlerimi ona çevirdiğimde birden onu kendime çekerek onu yatağa yatırarak üstüne çıktığımda bana sırıtarak bakıyordu.

"bebeğime bak sen "dediğinde onun gözlerine bakarak elimi arkaya atarak aletini tutuğumda bana parlayan gözler ile bakıyordu.

aletini loblarımın arası boyunca gezdirdiğinden sonra deliğimin girişini sokarak üstünde zıplamaya başladığımda iki elli ile belimi tutuyordu.

ikimizde odada inlemelerimizin sesini duyarken daha çok tahrik oluyorduk.

sonunda semih içime ikinci kez sıcak menlerini bıraktığında bende onun o kaslarına bıraktığımda üstüne eğilerek dudaklarını öptüğümde birden boynumu öpüp ısırdığında ona bakıyordum.

"bu neydi "dediğimde sırıttı."yerimi işaretliyorum başka birisi yaklaşmasın diye şayet yaklaşırsa hiç yaklaşamamayı dileyecektir "dediğinde yanağına hafif küçük bir tokat attığımda bana gülümsüyordu

bende onun boynuna yaklaşarak tam ısıracaktım ki köprücük kemiklerinin üstünde bir yazı gördüğümde kalbim yerinde duracaktı.

"senin ısırmana gerek yok bebeğim çünkü sen benim yaşam damarımdasın "dedi. şah damarının üstüne benim adım soyadımı dövme olarak yaptırmıştı.

ben bunu daha önce nasıl fark etmemiştim ama daha önce orada yoktu . yeni yaptırmış olmalı.

dudaklarını öptüğümde gece bizim için hiç bitmedi bedenlerimiz alev aldı ruhlarımız ise şehvet ile kavruldu.

********************************************************************************

BU YORGUN HALİMLE SİZE BÖLÜM YAZDIM YORUM YAPMAYANI ÇOK FENA BEDDUA EDECEM ULAN EMEEĞE SAYGI BEEEE.



KARADAYI - BXB(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin