15.bölüm

1.3K 57 1
                                    


Size bu bölümde kolpa-beni aşka inandır şarkısı eşlik ediyor. diğer güncel kurgularımı okumayı unutmayın. 

iyi okumalar.

*

*

*


Elimdeki dosyayı yerine bırakarak derin bir nefes alıp verdim. gözlerimi karanlık ofiste gezdirdiğimde servet içeri girdi.

"komiserim siz daha gitmediniz mi "dediğinde başımı iki yana sallayarak dosyaları gösterdim.

"cevdet amir sağ olsun adam bana çömez muamelesi yapıyor ben bunu hak ediyor muyum lan "dedim kollarımı açarak esnediğimde servet güldü.

"gülme lan zaten sinirliyim senden çıkartmayayım sinirimi "dediğimde sırıtarak "niye sinirlisiniz "dediğinde masanın üzerindeki kalemi ona fırlattığımda ofisten koşarak kaçtı.

"salak herif "dedim ayağa kalkarak ceketimi alarak ofisten çıkarak emniyetten ayrıldığımda arabama doğru yürüdüğümde arabamın önünde kollarını birbirine bağlanmış bir adet ütünde sportif bir takım olan semih vardı.

"hayırdır semih bey sizi buraya hangi rüzgar attı?"dedim alay eder gibi ona yaklaştığımda bana bakıp sırıttı.

"bana ait bir seksi komiser varmış onu almaya gelmiştim "dediğinde aramızdaki mesafeyi kapattım.

"o seksi komiser artık sana ait değil mafya bozuntusu "dedim ona düz bir ifade ile bakarak.

"o istese de istemese de bana ait "dediğinde omuzuna bir yumruk attım.

"siktir git lan oradan sana aitmiş o tren geçti aslanım sana güle güle "dedim yanından geçip gidecekken bileğimi yakalayıp kendine çektiğinde bacak arasına girmişti.

kalçasını arabama yaslamış bacaklarını ayırmış ve ben bacaklarının arasındaydım.

"tren gitmiş olabilir ama o trene geri getirebilirim "dediğinde onun amber sarılarına bakıyordum.

"nasıl olacakmış o iş "dediğimde ellini belime yerleştirip beni kendisine çekti.

"senin için yapamayacağım şey yok bu dünyada komiser "dediğinde gözleri dudaklarıma kaydı.

kendime gelerek ondan uzaklaştığımda "benimle geliyorsun seni bir yere götüreceğim "dediğinde "hiç bir yere gelmiyorum "dedim ondan biraz daha uzaklaştığımda derin bir nefes aldı.

"eren güzelim bak benimde bir sabır sınırım var illa seni zorla mı götüreyim "dediğinde ona hareket çektim.

"nah zorla götürürsün "dediğimde dilini dişlerinin üzerinden gezdirerek güldü.

bana yaklaşarak birden kendimi baş aşağı bulduğumda "hayvan herif indir beni lan "dedim sırına vurduğumda bedeni titredi gülüyordu piç.

"bebeğim sakin ol  çok eğleneceğimiz bir yere gidiyoruz "dediğinde aklımdaki fesatlıklar baş gösterdi.

"oyun odasına mı gidiyoruz "dedim bir an heyecanlandım, grey fantazisi hem yapmak istemişimdir.

semih durdu"ne ?"dediğinde sırtına vurdum."yok bir şey indir beni lan "dediğimde yürümeye devam etti. herifin aklına böyle şeyler sokarsam var ya film serisinin üzerindeki bütün fantazileri üstümde denerek Allah korusun.

KARADAYI - BXB(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin