ONLARI YAZARKEN ÇOK EĞLENDİM UMARIM SİZDE SEVMİŞSİNİZDİR BAŞKA KURGULARIMI FİNAL YAPMAK DİLEĞİ İLE HOŞÇAKALIN.
*
*
*
*
Simge-Aşkın olayım.
Buray-Sen seva mısın?
2YIL SONRA...
"komiserim geliyor musunuz"diye sordu servet bana baktığında başımı iki yana salladım.
"hayır kusura bakmayın çocuklar ya bu akşam işim var "dedim daha semihi kudurtacağım.
servet omuz silkerek kolunu alinin omuzuna atarak ofisten çıktıklarında bende son defa belgeleri kontrol edip üzerlerini işaretleyip ayağa kalkarak ceketimi alıp emniyetten çıktığımda daha hava kararmamıştı.
arabama bindiğimde semihi aradım. arabayı çalıştırıp yola çıktığımda ikinci çalışta açtı.
"yavrum "onun o seksi sesini duyunca kasıklarım sızladı. acillen sevişmemiz gerekiyordu.
"ne yapıyorsun seksi puşt"dediğimde gülümsüyordum.
"gelirsem oraya bu seksi puşt karakol fantazisi yapar seninle yavrum "dediğinde güldüm azgın herif.
"gelsene "dedim sesimi erotik bir tonda çıkarttığım derin bir nefes aldığını duydum.
"eren senin bana garazin mi var yavrum şuan benim ki kalktı birazdan toplantıya gideceğim nasıl indireceğim ben bunu "dediğinde arabada benim kahkaham duyuluyordu.
"sen ne azgın bir herifsin ya semih "dedim kıkırdayarak.
"eh insanın senin gibi seksi ve ateşli bir eşi olunca libido bende tavan yapıyor "dediğinde gülümsedim.
semih ile iki yıl önce fransa da evlenmiştik daha doğrusu seviştiğimiz gecenin sabahında bana süpriz yaparak evlenmek teklifi etmiş yarım saat sonrada kendimi semih ile evli olarak bulmuştum.
kulağa komik geliyordu ama semihin deliliği işte. aynı evde yaşıyorduk fakat farklı bir villada bir de semihin korumaları artık yoktu daha doğrusu var fakat ev ve bahçeye girmiyorlardı. evin dışında belirli araçlarda evi koruyorlardı.
gizli korumlar gibi. tabi insan bir mafya babası ile evlenirse olacağı buydu.
"merak etme bebeğim senin akşam o tavan yapan libidonu indireceğim bekle sen "dediğimde hırıltı bazı sesler duydum.
"eren yemin ediyorum toplantıyı iptal edip şuan eve gelesim geldi "dediğinde güldüm.
"yok gelme akşam gel sana çok güzel bir süprizim var bebeğim "dedim evin bahçesine arabayı park ettiğimde "benim kapatamam lazım yavrum akşam görüşürüz "dediğinde gülğmsedim.
"görüşürüz bebeğim "telefonu kapatarak arabadan inip eve girdiğimde önce lavaboya uğrayıp elimi yıkayıp mutfağa girip atıştırmalık bir şeyler yedikten sonra yukarı çıktım.
odamıza girip önce ılık bir duş aldım sonrada da geçen gün sipariş ettiğim ve gelen seksi iç çamaşırını giydim.
siyah deri kayışları boyun kısmına kadar uzanıyordu. penis kısmını yuvarlar bir daire ile taşak kısmını tutturuyordu.
siyah deri kayışlar kalça kısmını daha belirgin ve büyük gösteriyordu. aynadaki görüntüme bakarken güldüm.
semihi fena kudurtacaktım.
akşama kadar bütün hazırlıklarımı yaptıktan sonra saate baktığımda az kalmıştı.
biraz sonra kapı sesi açılınca "eren yavrum"diye sesini duyduğumda "yukardayım odaya gel "dedim yatakta yan bir şekilde yatarken.
biraz sonra içeri girdiğinde let ışıkların aydınlatığı loş ışık odada beni erotik bir hava ile gösterdiğinde semih bana şaşkın ve bir o kadar aç bir şekilde bakarak ayakkabılarını çıkartarak bana yaklaşırken yavaş yavaş soyunuyordu.
tabi bu da cilveli bir şekilde ona bakarak gülmeme neden oluyordu.
"eren sen gerçek misin "dediğinde seksi bir şekilde güldüm.
"hemde hiç olmadığım kadar bebeğim "dediğimde üstüme gelerek beni öptüğünde çıplak kalmış bir şekilde bacak arama girdiğinde bacaklarımı beline kollarımı boynuna sararak öpüşüne karşılık verdim.
"eren "dedi inler gibi ses çıkartığında dudaklarımdan çeneme oradan boynuma geçerek beni öperken haz bütün bedenimi ele geçirmişti.
"semih "dedim inlediğimde boynumdan aşağı kayarak meme uçlarımı öpüp yalayarak göbek deliğimi yalayarak aşağı indi.
kasıklarıma öpücük kondurup aletimi ağzına aldığında "ahhh "inlemem odada yankılanınca ağzındaki aletimi yalayarak ileri geri çektikten sonra deliğimi öpüp yalarken sırtım yay gibi gerildi.
derin bir nefes aldığımda dili ile deliğimi öpüp emiyordu. zevkten bedenim yanıyordu resmen.
başını kaldırdığında yatığım yerden doğrularak kalın uzun aletini tutarak başını ağzıma aldığımda inledi. elleri saçlarımı bulurken yavaşça ağzıma alarak gel git yaparak emdiğimde onun erkeksi inlemesi beni daha çok azdırıyordu.
büyük aleti ağzımda büyüdüğünde daha hızlı çekmeye başladım. semihin inlemesi hırıltılarını duyduğumda aletini ağzımdan çıkartak bacaklarımı tutarak kendine çektiğinde aletini girişime sokup içime yavaş yavaş girdiğinde hafif bir acı vardı. sonra acı kendini zevke bıraktığında gözlerimi kapatarak bedenimde haz zevkkini yaşamaya bıraktım.
semih üstüme eğilerek beni öperken içimde hızlanmaya başlamıştı."ahhh semih ıhhmm"zevk noktalarıma vurduğu darbeler bedenimde yükselen zevkin tutkusu tarif edilmezdi.
"erennn"semihin hırltısı kulağıma ulaştığında daha da hızlanmaya başladı. bir kaç dakika sonra içimde hissetiğim sıcak sıvı ile gözlerimi açtığımda dudaklarımı öperek kendini yanıma bırakarak beni üstüne çektiğinde ona bakıyordum.
"yemin ederim bu hayatta senden başka mutluluk kaynağım yok "dediğinde dudaklarımı çenesine bastırarak aletini okşuyordum.
"öyle mi "dedim erotik bir ses ile güldüğünde ona baktım.
"seni çok seviyorum yavrum "dediğinde dudaklarını öpmeden önce"bende seni "dedim.
SON.
************************************************
ÇOK SEVİŞMELİ BİR SON OLDU DEMİ EE NASIL BULDUNUZ EH ONLARI DA UĞURLADIK GİDECEKLERİ YERE BU SON ONLAR HAK EDİYORDU.
NEYSE YORUM ALAYIM YORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADAYI - BXB(Düzenlendi)
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Başkomser Eren korkmaz ve mafya lideri semih acaroğlunun aksiyon hikayesi. +18 içeriklidir. #1 - sek(4 Mayıs)