7.bölüm

2.9K 125 18
                                    

Cem Adrian-duydum ki unutmuşum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cem Adrian-duydum ki unutmuşum



Semih acaroğlu...

Bir bardak daha içtiğim viskiden keyif anlamayınca onu da diğerleri gibi duvar a fırlattım.

Gözlerimi sımsıkı kapatmıştı öylece bekliyordum.

1 aydır hiç bir şeyden keyif alamıyordum.ne Adam öldürmek ne sex  ne de ticaret yapmak.

Sadece aklımda o vardı. Onu o gece vurduktan Sonra unutmam gerekiyordu. Ama beynimin içine sızmış bir virüs gibiydi.

Derin bir nefes alarak ayağa kalktım.

Gözlerimi kapatıp açtığımda her yerde onu görüyordum.

"Semih ahhh"

Sesi kulaklarımda çınlıyor benimde dönüp duruyordu.

Derin nefes almaya çalışıyordum ama işe yaramıyordu.

Ona ihtiyacım vardı. Ama gidemezdim. Bunu yapamazdım. Kabul etmezdi ki ama ona çok muhtaçtım.

Elimi duvar a sert bir şekilde vurarak derin nefesler alıp veriyordum.

Eren korkmaz...

Hava karardığında emniyeten çıktığımda servet beni bırakmak istememişti ama önemli bir işi olduğu için cabuk çıkmıştı.

Bende markete uğrayıp bir kaç mutfak için yiyecek alıp arabayı evin önünde Park ettim.

Merdivenlerden yukarı çıkarak kendi dairemin önüne geldiğimde karşı merdivende biri oturuyordu. Başını eğmişti.

Bu... Bu semihti.

Ayak seslerini duymuş olacak ki başını kaldırdı Kan canağını dönüş gözleri benim siyah gözlerimle buluştu.

"burada ne işin var" dedim Soğuk bir ses ile. Yüzünü buruşturarak ayağa kalktı.

"inamayacaksın biliyorum ama sensiz yapamıyorum" dediğinde aynı Soğuk ifade ile ona bakıyordum.

"neden bir daha kandırıp tekrar vurmak için mi?" dedim. Gözlerini kapattı.

"sana muhtacım" dedi acı çeken bir ses ile.

"umrumda değil, şimdi buradan çık git" dedim arkamı dönüp kapıyı açtığımda yine onun sesini duydum.

"sensiz olmaz biliyorum afetmeyeceksin ama kendimi sana afetirecrğim" dediğinde gözümden istemsiz bir yaş düştü.

"ben seni asla afedemem" dedim kapıyı kapatarsk sırtımı yasladım.

Duydum ki unutmuşsun
Gözlerimin rengini
Duydum ki unutmuşsun
Gözlerimin rengini

Yazık olmuş o gözlerden
Sana akan yaşlara
Yazık olmuş o gözlerden
Sana akan yaşlara

Bir zamanlar sevginle
Ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine
Dayasaydım taşlara

Bir zamanlar sevginle
Ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine
Dayasaydım taşlara

Hani bendim yedi renk
Hani tende can idim
Hani bendim yedi renk
Hani tende can idim

Hani gündüz hayalin
Geceler rüyan idim
Hani gündüz hayalin
Geceler rüyan idim

Demek ki senin için
Aşk değil, yalan idim
Acırım heder olan
O en güzel yıllara

Demek ki senin için
Aşk değil, yalan idim
Acırım heder olan
O en güzel yıllara


Bir yerden kanayan bir çocuk vardı. Bir yerde parçalanmış bir genç var bir yerlerde ölmüş bir adam vardı.

"seni ben afetsem ihanetin afetmez içim" dedim sesizce.

Daya dramayı yazar efendikjlhlhlhk bölüm nasıl sizce.

KARADAYI - BXB(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin