5.bölüm

3.1K 118 6
                                    

Cem Adrian - kül

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cem Adrian - kül

Istanbul 1990

Elindeki silahını yere atan Adam kokudan bedeni titriyordu. Çok büyük bir hata yapmıştı.hemde çok büyük.

Yer altı mafya lideri olan Orhan acaroğlunu öldürmüştü.

Ama Adamın karısı ile birlikte olmuştu.aldatmanın acısı a dayanamayan Adam hem karısını öldürmüş hemde onunla yatan ünlü mafya lideri Orhan acaroğlunu öldürmüştü.

Siren sesi boş depoda yankılandığında   eli yumruk şekli alırken bir damla göz yaşı düştü gözünden.

Evde annesinin cesedinin başında bekleyen oğlu vardı.

Ama artık bitmişti onun için ama bilmiyordu Geçmişi oğlunun hayatını bitireceğini.

Polisler kelefçeyi takıp adamı götürdüklerinde işte o ilk kurşun geleceğe sıçradı ve Geçmiş geleceği yaktı.

Günümüz...

Bir hayal in içindeydim.bir yanılmanın bir sanrının içine hapis olmuştum.

Geleceği bitiren Geçmiş olmuştu.

"Duyuyor musun baba senin günahının bedelini ben ödüyorum."

Karşımdaki adamın ifadesi değişmedi

Boş gözler ile bana bakıyordu. Elimi kaldırarak göğüsüne vurduğumda Etrafa cam parçaları sıçradı.

Babam yok oldu ve ben karanıkta kaldım.

Oyun bitti sahne kapandı ve ben ölüm uykusuna yattım.

Boğazımdan aşağı giden nefes ile gözlerimi açtığımda başımda ki doktorlar ve hemşireler gülümsüyordu.

"geçmiş olsun Eren bey hayati tehlikeyi atlatınız ama dinlenmeniz gerekiyor" dedi hemşite ile birlikte çıktıklarında başımı kapıya çevirdim.

Servet gülerek doktorla konuşuyordu camdan gördüğüm kadar ile.

Derin bir nefes alarak başımı boş duvar a çevirdim.

İçimde bir şey kanıyor
Keskin bir vedanın yarası sızlıyor
Yüzümde bir şey soluyor
Aynı değil, umudun rengi kayboluyor

Kalbimde bir yerde bir orman yanıyor
Bıraktığın şarkılar sahipsiz susuyor
Şiirler hep dargın, dualar şifasız
Ömrüme mıhlanmış bir cümle

Hatta bendeydi. Belki de bu kadar bağlanmayacaktım.

İhanetin acısı bedenimi yakıyordu. Yanıp kavrılıyordum.

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana yana

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana yana

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana yana

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana, yana

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana yana

Kül olur kalbindeki zamanla
Yana yana, yana yana
Yana yana, yana yana

Aldığım nefes bile canımı acıtıyordu. Gözlerimi kapattım.

"daha iyi misiniz komserim" diye sordu servet yüzüncü defa gözlerimi devirdim.

"bu gidişle hiç iyi olmayacağım servet" dediğimde bana ayıllayan bakışlar atıyordu. "aşk olsun" dediğinde gülümsedim. Bu kısa sürdü

Servet ve diğer polis arkadaşlar ziyaretime gelip beni vuran kişiyi araştırdıklarında hiç bir şey bulamamıştılar.

Bana sorduklarında arkam dönük olduğu için görmedim dedim.

Çünkü bu benim meselemdi.derin bir nefes alarak servet taburcu işlemleri haletikten sonra hastaneden çıktık tan sonra beni evime bıraktığında yanımda kalmak istedi ama itiraz ederek onu gönderdikten sonra banyoya girip rahat bir duş aldım dikişlerime dikat ederek tabi.

Sonra odama geçip üstüme pijamaları mı giydikten sonra yatağa uzandım.

Yarın görüşecektim onunla.

Bölüm nasıl sizce?

KARADAYI - BXB(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin