3.bölüm

3.4K 130 12
                                    

Elimdeki dosyaları masa başında rapor ve dosyaları bilgisayar a geçirirken servet hemen masanın Yanındaki sandalyeye oturarak elinde ki tespihi çevirdiğinde gözlerimi devirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimdeki dosyaları masa başında rapor ve dosyaları bilgisayar a geçirirken servet hemen masanın Yanındaki sandalyeye oturarak elinde ki tespihi çevirdiğinde gözlerimi devirdim. Keko. Tam bu lakabın kendisiydi. Elinde tespih ile dolaşır oturduğunda şuan ki gibi bacaklarını ayırır boynunda zinciri ama ne kadar keko olsada modern düşünce ye sahip merhametli bir insan dı.

Sırıtarak bana bakıp "komiserim" dediğinde" ne var servet? "dedim.

" sonunda yakaladık "dediğinde klavyedeki parmaklarım durdu.servete döndüğümde aynı ifade ile bakıyordu.

" kimi? Dediğimde tespihini sallayarak "semih acaroğlu Mal sevkiyatında" dediğinde gözlerim irileşti.

Hemen ayağa kalktığında servet in ifadesi yok olarak oda ayağa kalktığında koridordan çıktığımda arkamdan sesleniyordu.

"komserim" diye bağırdığında sesiz bir şekilde küfür ettim. Aptal Adam bir kere sözümü dinle.

Nezarethanedeki kapıyı açtığımda içeri girdim. Bankta oturmuş duvar a bakıyordu.

"aç kapıyı" dediğimde polis kapıyı açtığında"çık dışarı ben demeden gelme kimseyi alma"dediğimde"başüstüne "dedi ve dışarı çıktı.

" ooo kimler ziyaretime gelmiş "dediğinde sinirlenerek üstüne yürüdüğümde ayağa kalktı." çok mu meraklısın buraya"dediğimde gözlerime bakıp saatine göz atıktan sonra bana baktığında"1,2,3"dediğinde kapı açıldı içeri takım elbiseli bir adam ve kapıda ki memur vardı.

"komserim semih acaroğlu serbest" dediğinde tek kaşım havaya kalkarken semih Sırıtarak 'dememiştim' bakışı attı. Semih in çıkış işlemlerini bizat ben ilgilendikten sonra akşama kadar oyalanacsk bir şey bulup sonrada emniyeten çıkıp arabayı villaya sürdüm.

Arabayı Park edip içeri girdğimde korumalar dışarı çıktı. Beni ayakta bekliyordu.

"sen ne yaptığını zannediyorsun" dediğimde ona yaklaşarak yakasını tutarken. Elleri belime yerleştirerek beni kendine çekti.

"sana da merhaba başkomserim" dedi dudaklarıma bakarken.

"neydi o şovun ya yakalansaydın ne olacaktı" dediğimde dudaklarıma yaklaşarak bir buse kondurdu.

"beni senden başka kimse yakalayamaz" dedi pantolonumun kemerini tokasını açarken elimi damarlı kollarına atarak durdurdum.

Yüzüne yaklaşarak dudaklarımı çenesinde dudaklarında doğru sürterek dudaklarına bastırdım. Tam öpecekti ki geri çekilerek ondan uzaklaştığımda anlamayan gözler ile bana bakarken.

"bu da senin cezan olsun bir daha sözümü dinlersin" dedim tokayı bağlayıp arkamı dönüp evden çıktığımda şimdi nasıl boşalacağını düşünüyordur.

Bölüm nasıl alalım yorumları?

KARADAYI - BXB(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin