6.bölüm

2.9K 124 9
                                    

Cem Adrian - derinlerde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cem Adrian - derinlerde.

Arabayı büyük villanın dışına Park ederek içeri girdim.

Korumalar kapıları açtıklarında içeri girdğimde salon boştu.

"patron sizi odasında bekliyor" dedi kapıyı açan koruma.

Başımı sallayarak merdivenlerden yukarı çıktım.

Her adım içimde biraz daha acıyordu.

Tanıdığım odanın kapısını açarak içeri girdğimde koltuğunda oturmuş rahat bir şekilde oturuyordu.

"geçmiş olsun komserim ziyarete gelemedim kusura bakma" dediğinde bakışlarım donuktu.

"neden" dudaklarımdan çıkan tek Kelime buydu.

Sırtı dikleştiğinde eğlenen ifadesi Birden yok oldu.

Koltuktan kalkarak bana doğru yaklaşıyordu.

"neden?" dedi. Gözlerime bakarak. Karşımda durduğunda ona bakıyordum.

Elini kemerin tokasını açarak pantolonunu çıkartarak bir kenara attı.sonrada beyaz gömleğini çıkartarak attığında sadece baksır vardı.

"neden biliyor musun bu izleri görüyor musun" dedi vücudun daki derin izler vardı. Nasıl oldu dediğimde daha önce boş ver demişti.

"bunları senin baban olacak piç kurusu yaptı" dediğinde onu dinliyordum.

"senin baban babamı öldürür Ken Aslında benim hayatımı da bitirdi" dedi biraz da yaklaşarak gözlerime bakıyordu.

"babam öldükten sonra onun yerine amcam geçti. Amcam beni hiç sevmiyordu. Her gece şiddet her gece dayak. Bu izler onun eseri" dedi sırıtarak etrafımda döndüğünde gözlerine bakıyordum.

"her gece bana dokunuyordu. Içime giriyor kırbaçlıyordu ne büyük acı, drama demi" dedi kahka attığında gözümden bir damla yaş düştü. Odada yankılanan kahkaha sesi sanki Geçmişin ağlayan o çocuğun sesi yankılanıyordu.

"benim için ağlıyor musun sen" dedi sırıtarak ifadesi Birden cidileştiğnde ona bakıyordum.

"onu bir gece ansızın uyurken öldürdüm ve ilk cinayetimi işledim. Babamın öldüğü gün bir yemin ettim benim hayatımı mahfeden adamı öldürecektim. Intikamımı alacaktım. Ama kısmet sana düşmüş" dediğinde dişlerimi sıktım.

Derin bir nefes aldım.

Bana düşlerimi geri ver
Gerisi hep sende kalsın
Bana son kez öyle gülüver
Yüreğim de sende kalsın

Bana hatıradır ateşin
Yanarım, yanarım
Seni başka kimse bulamaz, kayıbım

Ezberimde yüzün
Silmek öyle kolay mı?
Kaderimde bir düğüm
Çözmek öyle kolay mı?

Bana hatıradır ateşin
Yanarım, yanarım
Seni başka kimse bulamaz
Kayıbım, derinlerde

Bana yollarımı geri ver
Uzağın hep sende kalsın
Bana son kez öyle susuver
Sözlerim de sende kalsın

Bana hatıradır bu acı
Kanarım, kanarım
Seni başka kimse bulamaz, yaralım

Ezberimde yüzün
Silmek öyle kolay mı?
Kaderimde bir düğüm
Çözmek öyle kolay mı?

Bana hatıradır ateşin
Yanarım, yanarım
Seni başka kimse bulamaz
Kayıbım, derinlerde

"belki yaşadıklarını değiştiremem" dedim. Beni dinliyordu"istediğini benden aldın seni ihbar etmeyeceğim"dedim gözümden bir damla yaş düştüğünde gözlerimin içine bakıyordu.

"artık karşına çıkmayacağım bizim hikayemiz burada bitti" dedim gögüs kafesim sıkışıyordu.

"hoşcakal" dedim arkamı dönüp odadan çıkarak evden ayrıldığımda yanaklarım ıslaktı.

Babam iki küçük çocuğun hayatını mahfetmişti. Onu hiç bir zaman affetmeyeceğim.

Bölüm nasıl?

KARADAYI - BXB(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin