Gözlerimi elimdeki dosyaları imzalarken cevdet amirin bana bu angarya işi kilitlediğine inanamıyordum.
izin günüm bitmiş yine emniyette gelmiş karşımda çok güzel bir süpriz ile karşılaşmıştım.
tabi ki dosyalar birini bitirince başka bir dosya geliyordu maksatlarını anlamadıklarımı sanıyorlar göreve çıkmayayım diye yapıyorlar ama ben saha insanıyım bu dosyaları çömezler yapmaları gerekiyordu.
derin bir nefes alarak başımı kaldırdığımda iki kolunda değnek ile gelen bacağı alçı içinde olan aliye baktığımda kaşlarım çatıldı.
"ali ne oldu lan bacağına"diye sorduğumda karşımdaki masasına geçip oturdu. değneklerini yana koyarak sıkın bir ifade ile bana baktı.
"ben anlamıyorum abicim ulan memlekette başka adam mı yok neden beni buldunuz"dediğinde ona kulak kesildim.
"dün bir ihbar aldım tek başıma bir depoya gittiğimide depoda kimse yoktu ya da ben öyle sanıyordum birileri beni arkadan bağlayıp bi güzel dövüp ayağımı kırdılar oruspu çocukları 'bir daha bu ayağın sevgilime yürümesin 'dedi bir siktiğimin çocuğu ben kime yürümüşüm amına koyayım "dediğinde söyledikleri ile kaşlarım daha çok çatıldı.
siktir ya.
ayağı kalktığımda "servet cevdet amire işi çıktı dersin beni idare edin "dedim ceketimi alarak "tamam komiserim "dediğinde emniyetten çıkarak arabama binerek semihin evine doğru sürdüm.
şerefsiz herif ya, keşke şaka yapmasaydım. adam tam bir sosyopat ama ben ona gösteririm.
arabayı kapıyı açan korumalar sayesinde bahçeye park edip arabadan çıkarak eve doğru giderek kapıyı çaldığımda kapıyı korumalardan biri açtığında içeri girdim.
hepsi beni tanıyordu bu yüzden ses çıkarmadılar.
"lan şerefsiz herif nerdesin "dedim bağırdım salona girdiğimde tam karşımda ileride koltukta oturmuş bana gülümseyerek bakıyordu.
"hoş geldin bebeğim "dediğinde salondaki korumlar çoktan çıkmıştı.
"sen ne yaptığını sanıyorsun lan "dedim ona yaklaşarak bana pişmiş kelle gibi sırıtarak bakıyordu hala.
"ne yapmışım güzelim "dediğinde karizmatik yakışıklı suratına yumruğumu geçirmek istiyordum.
"semih "dediğimde ayağa kalkarak bana doğru yaklaşarak mesafeyi kapattı.
"efendim bebeğim "dediğinde eli belime doğru uzanarak etrafını sardığında onun gözlerine bakıyordum.
"semih beni yumuşatma"dediğimde yüzünü boynuma doğru yaklaştırarak dudaklarını bastırarak derin bir nefes aldığında yumruğumu sıktım.
"kokunu çok özledim "dediğinde "semih "dedim sesimi sabit tutmaya çalışıyordum.
"eren "dedi erotik bir ses ile konuştuğunda bir adım geriye giderek sıktığım yumruğu yüzüne geçirdiğimde yakışıklı yüzü yana döndü.
özür dilerim yakışıklı yüz.
bana bakıp gülümseyerek dudağındaki kanı baş parmağı ile silerek belimi tutarak beni kendisine çekip öptüğünde onun dudakları ile titredim.
dudaklarını hareket ettirdiğinde ona karşılık vermiyordum ama bu kısa bir an sürdü.
ona karşılık verdiğimde yeniden nefes alıyormuşum gibi hissettim.
ama sonra buraya neden geldiğimi hatırlayarak ondan uzaklaştığımda bana bakıyordu.
"bir daha saçma sapan bir şey yaparsan seni kodese tıkarım psikopat herif "dedim arkamı dönerek salonun çıkışına giderken "sen benimsin eren sadece benim "dediğinde bir dakika durup ona çatık kaşlarım ile baktım.
"mal mıyım lan ben "dediğimde gülmemek için dudaklarını ısırdı.
"estağfurullah bebeğim "dediğinde "siktir git semih "dedim salondan çıkarak evden ayrılarak arabama bindiğimde elim dudaklarıma gitti.
gülümsedim. aptal herif ya.
*******************************************************************************
BUNLAR ÇOOOOK TATLI YAAA DEMİ NEYSE BÖLÜM HAKKINDA FİKİRLERİNİZİ ALAYIM BEBİŞLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADAYI - BXB(Düzenlendi)
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Başkomser Eren korkmaz ve mafya lideri semih acaroğlunun aksiyon hikayesi. +18 içeriklidir. #1 - sek(4 Mayıs)