14.bölüm

1.8K 83 3
                                    

2 yıl önce...

eren korkmaz "diye çağırdığında müdür bey.ayağa kalkarak odasına girdiğimde arkası dönük bir misafiri vardı.

kapıda bekleyerek müdür beye baktım.,

"buyurun efendim "dediğinde gözlerini bana çevirdi ve misafirin oturduğu karşı koltuğu gösterdi.

bende hemen geçerek oturdum.karşımda uzun boylu takım elbise giymiş  genç bir adam vardı.

gözlerini bana dikmiş beni inceliyordu.umursamadan müdür beye baktım.

"seni semih acaroğlu ile tanıştırayım.kendisi ünlü iş adamı ve acaroğlu holdingin sahibi "dediğinde başımı salladım.demek yer altının ünlü bahsetiği mafya babası buydu.sandığımdan daha gençti.

"memnun oldum "dediğimde karşımdaki adam ağır bir şekilde başını salladı ve ayağa kaktı.

"misafir perverliğiniz için teşekkürler ben artık gideyim "dedi bana yan bir bakış atarak odadan çıktığında arkasına baktığımda son bir bakış atarak çıktı.

"aradığımız adam o eğer ne çevirdiğini kanıtlayabilirsek bir sürü kişinin hayatı kurtulur."dedi müdür bey.ben camdan emniyetten çıkan arabasına binen adamı izliyordum.sanki izlendiğini fark etmiş gibi başını bu yöne çevirdi ve göz göze geldik.ve gülümsedi.

SEMİH ACAROĞLU BAKIŞ AÇISISNDAN....

arabayı sağa doğru sürdüğümde onu yıllar önce takip etiğim ve hayatını mahfetmek istediğim adamın oğlu ile karşılaşmıştım.

onu mahvetmek istiyordum.onu yok etmek istiyordum.

bunu zamanla yapacaktım.onu mahvedecektim.ayakklarıma kapanacaktı.ama önce harekete geçmem lazımdı.

en büyük zafer duygularını öldürmekti.önce onu kendime aşık edecektim ya da bana bağlanmasını sağlayacaktım ve işte o an onu öldürecektim.

intikam en sinsi ölüm şeklidir.

*********************
Bu bölüm geçmişten geliyor geçmişten geliyor bakalım bakalım.

KARADAYI - BXB(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin