Ve bazen hayattır sevmek birini çok uzaktayken bile yüreğinde taşıyabilmek.Özdemir asaf
Bir insanın sevgisi sevdiği kişiye cehennem olabilir miydi.
Bana oluyordu. Onun sevgisi bana ızdırap veriyordu. Bununla nasıl başa edeceğimi bilmiyorum.
Gözlerimi pencereden dışarı çevirdiğimde apartman ın merdivenlerinde oturmuş semihi gördüm.
Iki gündür burada kapının önünde duruyordu. Gece olunca arabasına geçip oturuyordu Ama kapımdan ayrılmıyordu.
Bu bir tık beni rahatsız ediyordu. Karakola gittiğimde bile beni takip ediyordu.
Bu beni rahatsız ediyordu artık.
Perdeyi çekerek üstüme montumu alarak evden çıkarak aşağı inerek apartman kapısını açtığımda bana baktı.
"semih git buradan" dediğimde gözlerime bakıyordu
"ne oldu" dediğinde ona yaklaştım.
"rahatsız ediyorsun semih böyle yaparak neyi değiştireceksin" dediğimde gözlerine bakıyordu.
"eren" dediğinde gözlerine baktım.
"ne var" dediğimde "şimdi sakin ol karşı daire den bir nişancı var" dediğinde bedenim kasıldı.
"nasıl" dediğimde "sakin ol şimdi sana yaklaşacağım" dedi aramızdaki mesafe yi kapattığında Birden beni kendi ile birlikte apartman diğer tarafına fırlattığında havada bir kurşun sesi Yankılandı.
Semih Alta ben onun üstünde yerde yatarken gözlerine bakıyordum.
"hayatımı kurtardın" dediğimde gözlerime bakıyordu.
"bir nevi kendi hayatımı da kurtardım sen olmazsan ben yaşayamazdım" dediğinde gözlerine baktığımda derin bir nefes aldığımda gözleri Dudaklarıma kayarak yutkundu.
Kendime gelerek üstünden kalktığımda o da ayağa kalkarak üstünü silkelediğinde "üstün killendi gel benimle" dediğimde
"önemli değil" dedi. Ellini tutarak apartman ın içine çektiğimde onu sürüklememe izin Verdi.
Bir yanda adamlarına yan daireki nişancıyı bulmaları için emir veriyordu telefondan.
Evin içine girdiğimizde Ellimi çektiğimde "böyle iyiydi neden bıraktın ki" dediğinde ona kötü bir bakış attığımda dudaklarına fermuar işaret yaptı.
"sen burada bekle ben sana kıyafet getireyim" diyerek yukarı çıktım
Odama girip alinin bende kaldığı Zaman ki bir kaç parça kıyafetini alıp aşağa indim.
Ali bizim emniyeten bir polis arkadaştı. Semih ile beden ölçileri aynıydı.
Kıyafetleri semihe verdiğimde bana baktı.
"kimin bunlar" dediğinde "alinin" dediğimde hafif kaşları çattıldı.
"Ali Kim" dediğinde "yeni sevgilim" diye yalan söyledim.
Kaşları daha çok çatıldığında dudaklarımı ısırdım.
Onu kızdırmak fena olmazdı.
"banyo ne tarafta" dedi sesi tripli geliyordu fakat Bi o kadar sert.
"banyo koridorun sonunda" dediğimde başını salladı.
O banyoya gittiğinde bende koltuğa geçip oturdum.
Beş dakika içinde geldiğinde bu Adama ne giyse yakışır dedirtecek biriydi semih.
Doğrusu çok yakışıklı görünüyordu.
"ben rahatsız etmeyeyim seni" dedi. "sevgilin gelir" dediğinde gülümsedim.
"tamam" dediğimde bana bir dk. Baktıktan sonra evden çıktığında güldüm.
Salak herif ya.
***************************
Ve ben geldim bu kurguyu uzatmaya karar verdim istek yoğunluğu yüzünden eee bölüm hakkında yorumlarınızı alayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADAYI - BXB(Düzenlendi)
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Başkomser Eren korkmaz ve mafya lideri semih acaroğlunun aksiyon hikayesi. +18 içeriklidir. #1 - sek(4 Mayıs)